Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Word steeds optimistischer.... Vandaag gaat leer er in. Dan zou auto morgen naar dealer gebracht kunnen worden.
Kunnen ze vrijdag beginnen om aan auto te werken. Hebben ze hele week tijd. Lijkt mij meer dan genoeg.
Dealer is vandaag bij PON en gaat zelf polshoogte nemen. Wel fijn!
@Corné de Kluijver
haha Ok dan.
ff Rotterdamse humor "aan"
Ben er ook blij mee ondanks dat er foutje inzit...
Er is zowel op zitting als ook op rug een band/baan teveel.
Of ik hier bezwaar tegen zou hebben, zo ja dan zou namelijk opnieuw besteld moeten worden....
Ja dat gaat dus niet gebeuren!
Weet de dealer...
Dus die zal alles doen om hem de 22/23 af te leveren.
Maar hij is al in NL, kenteken is aangevraagd, kortom komt goed...zo niet dan toch!
[azijnmodus]
Even met het oog op je verplichte naturalisatiecursus ; Wat is een gestickt logo? Bij sticky denk ik aan plakken en zou het een geplakt logo zijn. Of bedoel je wellicht toch een gestikt logo? Als ik je foto bekijk het laatste.
[/azijnmodus]
Erg mooie bekleding by the way! Ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als hij/zij helemaal af is
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.