Luchtinlaat voorbumper opent en sluit

Denk dat het er vooral in zit hoe enthousiast een verkoper is over zijn product. Het gemiddelde forumlid heeft de auto voor aflevering al een keer of 10 geconfigureerd, vragen op het forum gesteld, elke test gelezen etc.. dan zijn er weinig dingen die je nog niet weet bij aflevering.

Behalve de rest knop :deuk::deuk:

reinierh

Senior Member
Denk dat het er vooral in zit hoe enthousiast een verkoper is over zijn product. Het gemiddelde forumlid heeft de auto voor aflevering al een keer of 10 geconfigureerd, vragen op het forum gesteld, elke test gelezen etc.. dan zijn er weinig dingen die je nog niet weet bij aflevering.

Behalve de rest knop :deuk::deuk:
Die rest knop zat in al mijn auto's met climate control of auto airco of... en inderdaad de functie lijkt me een beetje overbodig. Als je het koud krijgt laat je toch gewoon de motor lopen....:yeehaa:

Bakkertje

Forumguru
Ach, ik heb nog een stukje geschreven voor de dealer hoe het nu zit met de WiFi in combinatie met de MIB2 discover (de amundsen van VW). Die snapte daar echt helemaal niets van, ik vraag me af of het met handleiding nu wel gesnapt wordt, maar goed...

Andersom vroeg mijn schoonmoeder laatst aan een verkoper of er instapverlichting op de Tiguan zat waar we naar stonden te kijken. Hij wist het niet en ik kon vertellen dat dat standaard is als je elektrisch inklapbare spiegels hebt.

Tinto

Forumguru
Op het moment van schrijven van dit bericht staat mijn SIII 1.6 TDI bij de dealer omdat de lamellen in open stand vast staan. Met als resultaat dat de auto is begrensd tot 180 km/h.. Hier kwam ik verleden week achter toen ik eens de top snelhied van mijn SIII wilde uit proberen. SNap niet waarom hij dan is begrensd als hij in open stand vast staat. Bij een hogere snelheid heb je meer koeling.

andrehj

Forumguru
Het systeem zal wel een storing detecteren, en dan dus niet meer weten in welke stand de lamellen staan. Vanwege die storing is de topsnelheid begrensd.

Bovenaan Onderaan