Turbokonijn
Lid
Dat is helemaal omgekeerde wereld...Nope. Ik heb bij aflevering de verkoper nog wat features getoond waar hij verbaasd en enthousiast op reageerde![]()
Ben benieuwd wat mijn ervaring word op 1-2-17!
Dat is helemaal omgekeerde wereld...Nope. Ik heb bij aflevering de verkoper nog wat features getoond waar hij verbaasd en enthousiast op reageerde![]()

Die rest knop zat in al mijn auto's met climate control of auto airco of... en inderdaad de functie lijkt me een beetje overbodig. Als je het koud krijgt laat je toch gewoon de motor lopen....Denk dat het er vooral in zit hoe enthousiast een verkoper is over zijn product. Het gemiddelde forumlid heeft de auto voor aflevering al een keer of 10 geconfigureerd, vragen op het forum gesteld, elke test gelezen etc.. dan zijn er weinig dingen die je nog niet weet bij aflevering.
Behalve de rest knop![]()

Bij mij wel, hoor!Goh dus dat word nieteens meer uitgelegd door de verkoper bij het overhandigen van je nieuwe wagen ???
"En als u een gemiste oproep wilt terugbellen, dan drukt ie hier, en dan hier, en dan hier."Nope. Ik heb bij aflevering de verkoper nog wat features getoond waar hij verbaasd en enthousiast op reageerde![]()