Lexus LFA

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoO2

Forumguru
Alé jongens, cultuurbarbaren! :nailbiting:
Haha!

Ik vind de LF-A wel een prima geluid hebben. Niet het beste, maar wel prima. Ik heb dat ding in 2009 (!) al eens gefilmd op de Nurburgring (helaas filmde ik toen nog met een baksteen). Maar als de LF-A langs kwam op full speed dan was dat meer dan prima hoor :D
 

nakharry

Forumguru
Ja ik heb wat dat betreft ook nog steeds een bord voor mijn kop @JeSko :banghead:

Een ezel stoot zich in het algemeen...:deuk:

Roep al jaren dat ik nu eindelijk eens Japans ga rijden..

Toch weer een nieuwe Skoda en ook helaas nog steeds gezeik. Die leenauto die ik nu heb voor de Fabia (Arona FR 1.0 3 cilinder) schakelt helemaal super en een lekker auto..

Dus het verhaal dat alle handschakelbakken van VAG niet helemaal soepel schakelen kan ook naar het rijk der fabelen...
 
Laatst bewerkt:
De Lexus LFA ziet er prachtig uit, maar mijn voorkeur gaat eerder naar het prachtige geluid van een Amerikaanse V8. Natuurlijk wil je ook rustig en comfortabel rijden. Daar zal het geluid wel even een hindernis vormen :tongue:
Zulke prachtige auto's vallen niet alleen op bij liefhebbers, maar ook bij inbrekers.
Kies voor een geschikte alarm.
 

leon-cupra

Forumguru
Maat van mijn broer heeft een GT3RS. Maakt idd een zeer bruut/machtig geluid.
Toen hij hem juist had kwam hij hem eens showen. Deed dan een paar proefritjes met ons. Mijn ouders wonen op (in vogelvlucht) 2km van de N16 en we hoorden hem vol doortrekken op den N16 van bij ons thuis.
Als hij s avonds mijn broer soms thuis af zet en hij rijdt vol vermogen naar huis, hoort mijn broer wanneer hij thuis is ( is ook ongeveer 2km) :D
 

Desperado

Forumguru
Als de Volvo dealer uit Delfzijl met zijn 850R naar huis ging in Holwierde konden de buren hem ook van veraf aan horen komen. Daar heb je geen Porsche ofzo voor nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan