Lexus LFA

Status
Niet open voor verdere reacties.

nakharry

Forumguru
Doe mij maar het donkere brommen van een V8 ofzo. Dat gejank vind ik niks.

Reedt gisteren tot 3 keer toe een Aventador met een V12 voorbij... reken maar dat die ook jankt @Desperado..

Ja een oude Amerikaan met een V8 wellicht niet, maar de meeste "supercars" janken..

Je moet mn oude Faab eens horen .. :deuk::maakmegek:
 

leon-cupra

Forumguru
LFA ... Paris Hilton heeft er ooit eentje gehad ....
Paris_Hilton_stopped_by.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Captain Hook

Forumguru
Noch krijsende wieven, noch gierende automobielen kunnen mij bekoren...:koffie:
Al die herrie is imho een teken van 'onvermogen'; ondanks het aanwezig zijn van vermogen! (dubbele dubbelzinnige betekenis! :jaja:)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, dit naaimachine gejank vind ik ook niks. Doe mij maar een lekkere donkere brom. Wat ik ook eigenlijk niks vind, is het geknal bij dikke BMW's, Audi's met zo'n performance uitlaat systeem. Van die mitrailleur knallen. Was daar een beetje bang voor met de Milltek, maar dat valt gelukkig reuze mee. Het blijft beschaafd, ondanks de non resonated variant.
 

nakharry

Forumguru
Mot helemaal geen herrie aan mijn kop of een verlaagde auto. Comfort wil ik hebben....

Toen ik 18 was vond ik dat even leuk, totdat je naar Zuid- Frankrijk rijdt met een Remus uitlaat en open luchtfilter... wat een verschrikking :deuk:

Of dat je bij elke drempel bijna tot stilstand komt en schuin over de drempels moet..:maakmegek:

Call me een "ouwe lul" maar "been there, done that"

Gewoon groot, hoog en comfortabel, het is jammer dat de wegenbelasting en brandstof hier zo duur zijn en ik geen eigen bedrijf heb anders ging ik voor een Toyota Tundra. Groot, hoog, comfortabel, hufterproof en betrouwbaar..
 

JeSko

Forumguru
@nakharry

Tegenwoordig zijn er knappe uitlaatsystemen met kleppen, wil je herrie klep open, kalmte? Kleppen toe.

Dat van die drempels eens, zeker met een gezinswagen is dat gewoon geen doen, zeker in BE niet.
 

nakharry

Forumguru
Hahahaha ff serieus @JeSko voor sportwagens zit je bij Skoda volgens mij helemaal verkeerd.

Ja ze kunnen een diffuser op je bumper plakken :deuk::maakmegek::laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan