Lexus, Alfa, Saab, Skoda, Subaru, Honda

Dutch4x4

Senior Member
Krap? Kofferbak is groot za...

*mensformaat JC schiet te binnen*

O, je bedoelt KRAP!
grin.gif


Ah, ja, onder de 2 meter kom je er nog wel in, maar daarboven wordt 't inderdaad een probleem.

En ja, zonder theetafel achterop uiteraard.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ___JC___</font><hr />

Als een Mazda 6 MPS in Belgie 34.000 euro kost, wat kost een Evo dan?

[/ QUOTE ]

een evo kost (280pk):
2.0 MPI TC INTENSE 37.990,00
2.0 MPI TC INSTYLE 39.990,00

en een impreza:

2.5 wrx (230pk): 27 545.00
2.5 wrx sti (executive)(280pk): 42 295.00

dus die zijn toch een stuk duurder als een mazda 6 golf gti, ...
 

SoBigItHurts

Nieuw lid
Uiteindelijke Keuze

Nou het is een hele tijd geleden en ik heb uiteindelijk een keuze gemaakt.
Maar voor jullie en voor mij een overwachte, na de Alfa 159 kreeg ik een ford focus 1.6, opzich niet zo'n bijzondere auto, maar hij reed wel uitstekend.
Dus toch maar een proefritje gewaagd, tot die tijd was mijn keuze de Octavia RS. Uiteindelijk toch voor de Ford Focus ST gegaan, 5 Deurs, Performance Blue, met Recaro Blue interieur, Met Sony CD wisselaar en betere boxen, ST spoiler en privacy glass. 18"velgen, 225PK en 320nm
 
gefeliciteerd. een focus stuurt fantastisch en het geluid van die vijfpitter schijnt ook geweldig te zijn.
heb zelf een focus combi gehad. prima auto, lekker sturen. alleen er ging van alles aan kapot, terwijl die auto net anderhalf jaar oud was. draagarmpjes voor, achter, krakende veren, enfin, met mijn fabia combi heb ik in drie jaar tijd eigenlijk niks gehad.;)
 
Nou het is een hele tijd geleden en ik heb uiteindelijk een keuze gemaakt.
Maar voor jullie en voor mij een overwachte, na de Alfa 159 kreeg ik een ford focus 1.6, opzich niet zo'n bijzondere auto, maar hij reed wel uitstekend.
Dus toch maar een proefritje gewaagd, tot die tijd was mijn keuze de Octavia RS. Uiteindelijk toch voor de Ford Focus ST gegaan, 5 Deurs, Performance Blue, met Recaro Blue interieur, Met Sony CD wisselaar en betere boxen, ST spoiler en privacy glass. 18"velgen, 225PK en 320nm
Hele goede keuze! Is net zakenauto van het jaar geworden. Die Fordjes sturen bovenverwachting fijn. Zo'n ST nog beter! Veel plezierige kilometers.
 
Bovenaan Onderaan