driesp
Senior Member
Fabia Combi First Edition Style 90 PK besteld op 15 november volgens mijn dealer kan ik hem in week 10 ophalen, dus nog even wachten.
Wij hebben 'm op 5 november besteld, maar nog niets definitiefs gehoord over de leverdatum.
Fabia Combi First Edition Style 90 PK besteld op 15 november volgens mijn dealer kan ik hem in week 10 ophalen, dus nog even wachten.
die van ons wordt in de aankomende week geproduceerd, was even vergeten dat het al week 9 wasDie van ons zijn in productie status

@Tinusterror, ik zou nog eens informeren bij je dealer of er al iets veranderd is aan de status....

Alle levertijden van de combi zijn opgeschoven vanwege gigantische verkopen in Europa. Er is nog geen definitieve productiedatum bekend. Ik ga bellen naar de importeur en hou je op de hoogte.
Hoop niet dat het gaat zoals met onze greenline, begin maart 2010 besteld en op 23 september 2010 geleverd.
Hoop dat het niet te veel opschuift want mijn huidige wagen is echt op z'n levenseinde aan het geraken..
Stond in de planning voor week 10, zelf bij de dealer meegekeken in begin januari, dit zegt dan waarschijnlijk ook niet zo veel.@Tipmast, mag ik dit als een smoesje van je dealer afdoen? Bij aanschaf kan je dealer een schatting maken, maar niet meer dan dat! Door regelmatig online de bestelling te checken kunnen ze een voorlopige en een definitieve productie planning zien en aan de hand van die definitieve planning kunnen ze pas zeggen wanneer ze verwachten te kunnen uitleveren![]()