Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

R0SSI

Lid
Ik heb hem binnen :yeehaa: Gisteren opgehaald en wat is het een mooie auto! De stoelen zitten ook heerlijk, lekker stevig. De eerste kilometers al gemaakt en bevalt tot nu toe heel erg. Volgende week een lange rit maken, eens kijken hoe dat gaat. Binnenkort even foto's plaatsen, nog geen tijd voor gehad.
De binnenverlichting valt wat tegen, ik denk dat ik via superskoda van LED units ga aanschaffen en plaatsen. Oow en is het mogelijk om de kilometerteller een correctie te geven, hij geeft bij 80 al 4 te veel aan (84 = 80 op GPS) en op 100 is dit zelfs al 5/6...
 

jelz

Lid
Gefeliciteerd @rossi :cheer:
Ik ben wel blij met de afwijking van de tellers, ik reken tegenwoordig zelfs op die afwijking (cruise control:set)! :pieker:
 

R0SSI

Lid
Thanks! Ik houd zelf er nu ook rekening mee, maar die afwijking had wel wat minder gekund. @Altos, ik rijd altijd net boven het maximum op de GPS en niet zozeer te hard ;)
 

jelz

Lid
Mijn Fabia was op 18 januari besteld en stond gisteren (3 maart dus) klaar bij de dealer :yeehaa:
..Nu moet ik alleen nog een maand wachten vanwege het lease contract.. :(
 

Kurtje

Forumguru
Wauw dat is rap!!!
Onze Fabia hebben we 30/1 besteld, een week na het tekenen was de schating midden/einde mei.

Vorige week nog even contact gehad met de dealer, en nu zou hij staan op 1ste week van april :)
 
Week of 6 levertijd is mogelijk dus :), zou mooi zijn!

Fabia III Combi 1.4TDI DSG (Style Businessline + sportpakket, pano-dak, 17" Clubber) vorige week orderbevestiging, volgens dealer 07-03 productiedatum en voorlopige leverdatum 25-04.
 
Update aangaande bovenstaande, vandaag even bij de dealer binnengelopen.

Nu bevestigd: productiedatum 13/04, leverdatum NL 18/04 dus in ontvangstname op de 25e zou mogelijk moeten zijn! Bevestiging van de bestelling was op 02/03.
 

Kurtje

Forumguru
Afgelopen week ook de bevestiging gekregen, deze week mogen we de papieren gaan halen (besteld 30/01) en 15de april gaan we hem halen (door omstandigheden drukte dealer en bij ons :D
 
Bovenaan Onderaan