Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Racebluetje Voorlopig laat ik de auto zoals hij nu is. Misschien wanneer ik het nadeinen en overhellen storend ga vinden dat ik hem dan laat verlagen oid.
@Der Einser Mijn vorige auto was een stuk stugger en helt niet over, bij de fabia merk je dat wel. Of ik dat een probleem vind kom ik in de loop van de tijd wel achter. Eerst maar eens tijd ermee rijden. Denk nog steeds dat ik die keuze zelf mag maken, of dien ik meteen te doen wat op een forum als deze gewenst is? Het verlagen van je auto.
@Der Einser, dat zal voor iedereen verschillend zijn het punt van irritatie (van deinen en hellen) we kunnen nooit spreken namens anderen misschien vindt @Machiel het wel prettig, ieder heeft zijn of haar norm daar in, dat moeten wij niet gaan opdringen. Een ieder heeft zijn reden om juist wel of niet de verlaging set te laten monteren. Advies geven als daar om gevraagd wordt is wat anders dat kan wel.
@Machiel : je moet absoluut zelf weten wat je doet, maar je begint zelf over het feit dat je auto deunt en aan het overhellen is.
Ik zou dat echt helemaal niks vinden zo'n beroerde wegligging.
Levertijd van de "Edition" 1.2TSI met panoramadak en wat extra opties is niet heel lang op dit moment vind ik. Handtekening op 2-7, verwachte productieweek 36.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.