Levertijd Octavia 3

Greggy

Actief lid
Ik vermoed dat het zo'n ding wordt. Misschien wel mooi, maar dan moet ik eigenlijk aan de 18"... Wachten maar weer...

519__520__01__Dakspoiler%20in%20wagenkleur%20in%20R-styling.ashx
 

D_R1978

Senior Member
Het blijft een beetje gokken natuurlijk, maar dank voor het opdiepen van de afbeelding. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat hij al te extreem zal zijn, het is geen RS natuurlijk ;)
 

Mik19

Lid
Een andere vraag. Zit er in de HB Elegance Businessline ook verlichting bij de voeten zowel voor als achter? Op bepaalde filmpjes is dit wel te zien en ook in het instructieboekje van de Columbus wordt dit aangeven.
 

paulus474

Senior Member
Ook een goede vraag.
Op Skoda Twitter kreeg ik het volgende antwoord: "
Hallo Paul, ik heb het voor je nagevraagd. Vanaf juni is de verlichting voor voetenruimte achter standaard aanwezig.
".
Vond/vind nog wel verwarrend of het nu om bestellingen vanaf juni gaat, of om de productie vanaf juni. Als het om de productie vanaf juni gaat, dan betekent dit dat deze verlichting voor álle auto's voor NL aanwezig zal moeten zijn...!
 

TedVlemmings

Forumguru
Zojuist contact gehad met de dealer om de bestelling te bevestigen, huidige verwachte leverdatum is week 36 voor mijn Octavia 3 Combi Elegance Businessline met panoramadak en DSG, kortom begin September. Helaas toch een stuk later dan in eerste instantie gedachte Juli. Ook nog eens nagevraagd mbt het stuur, het vierspaaksstuur wat in hun Elegance Businessline demo model zat is niet dat leuk uitziend (audi look) stuur2.jpg stuur maar gewoon deze: stuur1.jpg . Dat vind ik toch wel een beetje jammer maar we doen het er maar mee, ga er niet de dynamic line voor bestellen waar mijn interieurkeuze weer niet in mogelijk is.
 

paulus474

Senior Member
Dat 3-spaaks stuur zou je er evt. later nog in kunnen laten zetten als accessoire (5E0 064 241B CWE): prijs nog onbekend...
 

Fean

Forumguru
@Tedvlemmings
Waarom niet het dynamic pakket? Of je vind de Sportstoelen niet fijn zitten? (ik vind ze zelf veel beter zitten). Het kost je maar icm BL elegance 350 euro extra.

Voor die 350 euro krijg je sportstoelen, sportstuur en spoiler achter (combi). Spoiler is te zien op het 3D aanzicht van de Skoda site.

*Edit skoda Czech;
http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5E5/68814#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=5E5&cc-carline=68814&cc-equipment=&cc-motor=94786&cc-color=1Z1Z&cc-interior=JD&cc-packages=GPDDPDD%2CGPFCPFC%2CGPJ4PJ4%2CGWDYWDY&cc-view=step6&cc-viewstate={%22conflictSolutions%22%3A[{%22addCodes%22%3A%22GWDYWDY%22%2C%22removeCodes%22%3A%22%22%2C%22solutionType%22%3A%22add%22%2C%22solutionSubject%22%3A%22GWDYWDY%22}]%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22selectedScene%22%3A%22Dashboard%22%2C%22selectedPresentation-step6%22%3A%22exteriorViewPoints%22}
 

TedVlemmings

Forumguru
Het is in mijn geval meer dat ik de sportstoelen nog niet gezien heb, ik er dagelijks minimaal 200km in moet zitten en sportstoelen hiervoor meestal niet ideaal zijn met mijn bouw. Ook las ik dat de ivory alcantara bekleding niet mogelijk was met sportstoelen, dit is wel het interieur wat ik besteld heb. Een spoiler hoef ik ook niet dus enkel voor het stuur dynamic nemen is voor mij geen optie, Eventueel later stuur vervangen wel, maar denk dat dit ook niet gaat gebeuren, tenzij er geruild kan worden ;)
 

Greggy

Actief lid
Ook las ik dat de ivory alcantara bekleding niet mogelijk was met sportstoelen, dit is wel het interieur wat ik besteld heb...

@Ted, deze configuratie heb ik ook besteld. Waar heb jij de wijsheid vandaan dat de Alcantara bekleding niet met het Dynamic pakket (sportstoelen) kan? Thanks.
 

Mik19

Lid
Even terug komen op de voetverlichting. In ieder geval bedankt voor het uitzoeken, maar mijn auto is in week 19 of 20 geproduceerd, dan ga ik er nu van uit dat voor de verlichting wel aanwezig is en achter niet.
 

CoesDoes

Forumguru
Vandaag besteld, een Octavia combi 1.6D Elegance Businessline zonder 'vertragende' opties, levering +/- week 34

Er zijn nog wel redelijk wat vraagtekens omtrent exacte specificaties van m.n. de onderdelen van het dynamic pakket, maar ik hoop dat daar meer over duidelijk is voordat de 'wijzigingstermijn' is verstreken..

(De beschikbare informatie over de beschikbare opties/optiepakketten is sowieso erg slecht imo, maar dat terzijde)
 

TedVlemmings

Forumguru
@Ted, deze configuratie heb ik ook besteld. Waar heb jij de wijsheid vandaan dat de Alcantara bekleding niet met het Dynamic pakket (sportstoelen) kan? Thanks.

Dit heb ik hier op dit fora een keer voorbij zien komen, heb er nooit navraag naar gedaan want op het moment dat ik mijn bestelling geplaatst had bestond het hele synamic pakket nog niet dus voor mij was het hoe dan ook te laat, tenzij ik mijn bestelling weer terug had moeten halen via leasemaatschappij e.d. maar dat levert enkel en alleen weken vertraging op in levertijd en procedures e.d.
 

Mik19

Lid
Mijn auto is geproduceerd in week 18 en zal binnen nu en max 3 weken worden afgeleverd. Heb als extra besteld DSG, lane distance, winterpakket ( nog met voorruitverwarming), drivemodus, iPod aansluiting en volledig reservewiel.
 
Welke motorisering en uitvoering heb je? Ik heb een O3HB 1.2TSI Elegance BL besteld en staat gepland voor productie week 22. Levering 10 juni (zeggen ze) na inbouw van het leder interieur.
 

Skoda_Jake

Nieuw lid
Oops, zojuist vernomen van dealer dat de levering van mijn O3EBL Combi 1.6TDI DSG verschoven is van week 26 naar week 35.
 

CoesDoes

Forumguru
Zo dan.., dat is een behoorlijke verschuiving!
Wanneer heb je besteld en heb je later misschien nog opties gewijzigd?
 
Bovenaan Onderaan