Les-lee's Fabia

s-line

Forumguru
Wat je nu kan doen is even een oude bout een paar bramen aan maken, en dan voorzichtig het gat met de bout schoondraaien (in een dopsleutel)
Vrg.michiel

Dennis Nijholt

Forumguru
volgens mij..correct me if i'am wrong...de mooiste Fabia van NL, het mooie eraan is hij is niet schreeuwerig, de meeste van die tuning auto's worden schreeuwerig en er niet mooier op , tenminste dat vind ik. Maar deze is prachtig.

darkprojectx

Forumguru
Lekker bezig geweest weer!
Ik ben erg benieuwd hoe het onder de auto staat, vooral omdat deze toch wel behoorlijk donker is en de velg beduidend lichter.

Inge

Lid
Ziet er goed uit al die veranderingen. Vond je zwart/ chroom velgen al erg mooi maar ben benieuwd wat het met deze nieuwe kleur combinatie gaat opleveren.

Welke velg is het trouwens zoek nog zo (zwart/ chroom) iets voor onder mijn GO. En daar ik niet zo thuis ben in velgen land...

leslee

Forumguru
Ja ik heb dit keer expres voor een opvallende kleur gekozen. Volgend jaar als de fab weer onderhanden wordt genomen gaan we kijken wat we er verder mee gaan doen. Maandag aanstaande gaan de wieltjes eronder, dus nog ff wachten ;)

leslee

Forumguru
okee beste mensen.
vandaag was de grote dag.
aan het eind zou blijken of mijn berekeningen goed zijn geweest of dat alle moeite voor niks was geweest.

eerst moesten er bijna 130 sierboutjes aangebracht worden

daarna was het tijd om de wielen te passen.
blijkt waarom ik toch ff zenuwachtig was aan t begin van de dag

en gelukkig konden we verder
dus dan hier eindelijk t eind resultaat

dus aan het eind van de dag liep deze jongen natuurlijk breed uit te grijnzen.
en nu nog steeds :yeehaa:

turboturbo

Forumguru
Heb jij de originele koplampen nog over? (op de foto uit je startpost te zien, zien die er nog goed uit)

Die kleur staat idd erg goed.

leslee

Forumguru
@ turbturbo, ik geloof wel dat ik ze nog heb liggen alleen weet ik niet hoe de staat is en ik geloof dat mijn booskijkers er nog op zitten

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met je behaalde prijs, de Fabia staat er ook keurig bij, dik verdiend!

greez Corné

Bovenaan Onderaan