Les-lee's Fabia

leslee

Forumguru
hallo mijn naam is Leslie a.k.a les-lee en ben sinds 2004 in het bezit van een skoda fabia.
ondanks dat het standaard al een mooie auto vind kon ik me toch niet in houden om hem zo exclusief mogelijk te maken.
en dat is gelukt moet ik zeggen, het is de enige show-fabia in nederland.
zal niet naar ieders smaak zijn, maar werd gevraagd om me even voor te stellen dus bij deze.
tijd voor wat foto's:

bij aankoop:
DSCF0028.jpg

DSCF0030.jpg


en na wat kleine veranderingen in 2010 de totale make over
en zo gaat ie dit jaar de shows af:
DSCF8322.jpg

DSCF8324.jpg

DSCF8325.jpg



gr. les-lee
 

djmshell

Senior Member
NICE:super:


Heb je ook nog wat kiekjes van de binnenkant....... je maakt me nieuwschierig:680:
 

Falcon

Donateur
Op het Hawai dingetje aan de binnenkant, vind ik hem eigenlijk wel netjes. Staat hem goed. Wat verduistering van de achterramen zou hem ook goed staan.
 

leslee

Forumguru
thanx heren voor de positieve replys.

@djmshell: interrieur is volgende punt op de to do list. stoelen/achterbank en deurpanelen in zwart sky. ICE inbouw komt ook daarna nog.
@hetzer: hij staat op een verlagingsset van Rotor racing(in essen gekocht)
@falcon: bloemenslinger gaat er ook nog vanaf, eerst ff wat anders vinden
 

Cordoba

Forumguru
Dit is zeker wat anders dan de standaard. De wijziging in het grilletje hoe heb je dat gedaan?
 

leslee

Forumguru
@cordoba: heb de motorkap laten verlengen en daarvoor heb ik de grill aan de boven kant een stuk afgehaald en deze daarna aan de carresorie bevestigd ipv aan de kap
 

leslee

Forumguru
@sportline: had je ook nooit weg moeten doen :-))
gister pappa geworden, dus op zoek naar 2e auto, want pappa moet wel een hobby hebben he???
 

Falcon

Donateur
@sportline: had je ook nooit weg moeten doen :-))
gister pappa geworden, dus op zoek naar 2e auto, want pappa moet wel een hobby hebben he???

Feli! ... de eerste negen maanden wil je wel een Superb, maar daarna is de maxi-cosi en wandelwagen niet meer nodig en heb je genoeg ruimte aan je eigen auto.. dus ik zou persoonlijk dat nog maar eens goed overwegen ;)
 

leslee

Forumguru
@falcon: thanx, ik snap wat je bedoeld, maar de tweede auto is nodig omdat me vriendin de fabia als daily heeft en het wat moeilijk de binnenstad in is te komen met de Fab.
dus er komt een daily bij en dan wordt de fab wat minder intensief gebruikt.
blijft ie wat langer show-waardig
 

darkprojectx

Forumguru
jij hebt je achterlichten wel heel donker zeg.. heb je die alleen op evenementen erop?
ik neem aan dat hier geen lampje meer doorheen komt schijnen?
 

leslee

Forumguru
@darkprojectx: de lampen zijn er inderdaad op voor de show.
ze laten wel licht door, aangezien ik er led lampen in heb zitten, maar wil niet constant aangehouden worden door oom agent dus rij er niet mee rond
 

leslee

Forumguru
zooo hier ligt een flinke laag stof op.
dacht laat ik het hier ook weer ff up to date maken.
sommige van jullie weten dat er aan de fabia wat kleine dingen veranderd zijn, andere hebben dit al gezien.
ik bedoel het wrappen van de auto
DSCF0398.jpg


maar ondertussen is de grootste update een feit.
er staat sinds vorige week een nieuwe daily voor de deur (door me meissie uitgezocht)
IMG-20120402-WA0003.jpg


dus kunnen we vanaf nu verder met de plannen voor mijn Fab.
eerste punt was het oplossen van de kentekenplaat.
na beugels,zuignapjes en magneten voor deze oplossing gekozen
2012-03-25183859.jpg


en nu sparen voor de airride ;)
 

Cordoba

Forumguru
Bijzonder 2 verschillende F1 modellen voor de deur is volgens mij uniek. Ik zat net al je topic door te spitten en dacht 'leslee, dat is toch van die Faab met die leatherlook-wrap' maar kwam de foto's inderdaad nog tegen op het eind. Ik denk dat veel mensen 'm vorig jaar op de meeting in Zutphen hebben gezien.
 
Bovenaan Onderaan