zijkant toont in het rood wel beetje raar. De achterkant toont veel uitgestrekter dan vb een grijze. Is ook de foto die mij het meeste doet twijfelen over het rood (is wel dieprood, bestaat nog guard red en dat is felrood). Nu, we moeten eens wat tijd zoeken om met de madam naar de rode eens te gaan zien. Is een kleur dat je 200% in het echt moet zien. Toevallig vandaag een rode 964 (of zelfs ouder model) zien rijden. Valt enorm hard op.
Dat vanadium grey ... tja, dat is een kleur die je blindelings zou bestellen. Doe je nooit mis mee. Maar is wel weer de zoveelste grijze 911.
Moest de BMW nu niet een blauwe geweest zijn, zou het voor 200% een gentian blue worden
Als je dan de andere foto's beziet ....
Ik zou het dus niet doen en wachten op een (voor jou) droomcabrio.
Cabrio blijft inderdaad wel een dingetje. Wil ik eigenlijk al jaren terug na de MB C cabrio .. maar ja, ben de enigste van de 4 hier thuis die gek is van cabrio rijden ... madam wou ook nooit cabrio rijden, kids vanachter is gewoon niet te doen. 4-zit cabrio heeft nog altijd meer nadelen dan een een 2 zit (veel meer windwervelingen in het interieur bij een 4 zits).
Ondanks alle fiscale voor- en nadelen blijft het enorm veel geld
fiscale zouden we kunnen 'omzeilen' maar dat is wel de kantjes eraf lopen ...
De taksen, jaarlijks val best mee (1.000k), de éénmalige is iets anders ... 10k

Dus als er een 911 komt, tja, dan ga je die na 1j ook niet omwisselen
Aan de andere kant heb je dan niets meer te wensen (op autogebied)

?!
Er is nog veel te wensen hoor. Als we alleen nog maar bij Porsche kijken ... GT3, GT3RS ...

Hebben we nog niet gesproken over het steigerende paardje of die gele stier
Leuke dilemma’s wel. Je hebt al een geniale auto en door hard werken en goed ondernemerschap heb je zelf de kans gecreëerd om jezelf iets nóg mooier te kunnen veroorloven!
thx. Het vraagt wel wat opoffering. Het is nu 20.31 en we gingen eigenlijk nog wat werken

De 911 is uiteraard de droomwagen vanaf kindsaf zijnde. Mijn vader was ook altijd "verlekkerd" op een 911. Heeft ooit ook op het punt gestaan om toen een 993 te kopen. Tja, omwille ook van continue getwijfel (was toen 50.000€) uiteindelijk niet gedaan en nu op zijn leeftijd is het niets meer voor hem en liggen de prioriteiten weer anders. Dus vandaar, heb aan de ene kant 'f*ck it met al dat rationele' (ging vastgoed kopen maar loopt niet zoals ik wil). Ik kan het nu kopen (kan zelfs naast de M3 blijven), ga misschien binnen 10j er anders tegenover zien ... maar het gaat uiteraard niet over een klein bedrag ....