Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
@Okki neenee … wou eens weten hoe het design van de stickers van de tesla op de porsche zou passen :D
Het leek mij nog wel een goed idee.

En eerlijk, ik vind de bestickering op de tesla enorm geslaagd. :jaja:

Herperduin

Forumguru
Verandert AI de verhoudingen van de wagen ook meteen? Vooral de middelste lijkt beetje op Bliksem / Lightning McQueen. Beetje hoger en korter geworden.

Maar vind het allemaal beetje zonde van de Porsche eerlijk gezegd. Op de Tesla best mooi maar is ook meer 13 in dozijn wagen. Een Porsche zou ik zelf toch onberoerd laten…

leon-cupra

Forumguru
AI verandert inderaad wel wat aan het design. Zie ook de luchtinlaten van de achterbumper ... :arghh:

1776511112623.png

Neen, op een Porsche zou ik niet zozeer een design zoals op de Tesla zetten. Is inderdaad zonde.
Maar op een carmine red 911 mag er wel een kleine striping. Breekt het rode geheel.

Zo een striping maar dan met mijn merknaam zou ik nog wel overwegen. (zwart op rood dan)

1776511009583.png

JeSko

Forumguru
Ben je nog redelijk fit en flexibel Tim? Gisteren in een 911 gezeten, dat is qua zit en "hoogte" wel even wat anders dan een M3, en ik ben zelf topfit al zeg ik het zelf ;)

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Ben nog geen 50 hoor :tongue:
Fit zijn we niet echt maar flexibel is geen probleem. ;)

Eerlijk gezegd al lang geleden nog eens in een 911 gezeten maar al moeten we eruit rollen … gaat me uiteindelijk niet tegen houden ;)

In de tijd de MX 5 was ook superlaag. Was op den duur ook wel een dingetje.

Bovenaan Onderaan