Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

JeSko

Forumguru
Machtig machien! Je zou een goede fotograaf eens mooie foto's kunnen laten schieten achteraf, dit is toch een wagen die het verdiend om voor jezelf ( en voor ons ;) ) vereeuwigd te worden.

leon-cupra

Forumguru
machtig, vuil machien bedoel je :arghh: Met de laatste week, wat een vuil weertje. Eerst zo een paar regenbuien met zand in , daarna dagen regen, daarna vriesweer ... gelukkig moest ik hem niet afwassen voor mij broer hem mee nam naar zijn thuis. Moest hij hem toch eerst volledig deftig wassen voor aan het detaillen te beginnen. Wel de binnenkant gisterenmorgen nog helemaal volledig proper gemaakt. Kwestie dat mijn broer in een propere wagen kon zitten (is daar nogal gevoelig aan .. detailler hé). :D

Eens laten fotograferen ... zo idd wel machtig zijn. Alleen ... zo een grote foto boven mijn bed mag niet meer :nono: vroeger wel:arghh::D

Gisteren ook wel bijna (is nog niet volledig definitief maar laat ons zeggen voor 90%) schitterend berichtje gekregen ... misschien komt hij ooit wel eens op een website te staan :D:D

leon-cupra

Forumguru
Goeie @Okki maar is sowieso een evidentie :tongue::D wel eerder autoscout24.

Neen, doelde eerder op de een eventueel toekomstige site van mijn broer. Is na 6j nadenken het nu wel heel serieus aan het overwegen om te starten in bijberoep.:deuk:
6j te laat maar verstand komt met de jaren zeker …

leon-cupra

Forumguru
pffff , net zoals bij velen andere liefhebbers (als je zo de berichten leest op het www) doet deze RS5 toch wel wat hoor ...
Toch wel dik hoor. Het design van de RS5 is toch nu wel de benchmarkt waar dit vroeger de M3 was. Nog dikker (letterlijk en figuurlijk) en je ziet echt dat dit een nieuwe generatie Audi is. Bij de BMW heb je dat nu een stuk minder.
Als deze rond de 105-110K zou draaien ... dan wordt het enorm interessant om toch eens langs de dealer te passeren :pieker:
En hybride ... ideaal om jaar of twee op de zaak te zetten zonder te moeten ombouwen zoals bij de M3 :D

1771685019595.png

Een Avant in dit groen ... pfffffffffff

1771685352570.png

Maar blijf wel het enorm zonde vinden van dat rechter schermpje, dat trekt echt op niets. :nono:

1771685405257.png

wel bijzonder knappe kleurstelling binnenin. Bij de cayenne EV hebben ze ook zo een groenachtige kleur van de stoelen (hier wel accenten, wat ervoor zorgt dat je bijzondere kleuren niet zo snel beu wordt). Mooi mooi.

1771685581474.png

marco_b

Forumguru
een vriend vzn mij heeft sinds kort een A6 etron. Erg mooie machine. Ook met dat schermpje rechts (die bedoel je denk ik?),voegt helemaal niets toe.

leon-cupra

Forumguru
Mijn schoonbroer heeft tijdje geleden met een A6 etron een weekendje testgereden om zijn Model Y te vervangen. Heeft de etron snel terug gegeven. Verbruik was niet te doen met zijn rijstijl. De beloofde 500-600km was in zijn weekend gehalveerd. Heeft nu een EQE SUV ... niet veel beter :nono: (moest een MB nemen omdat het een pakketaanbod was).
Met zo een RS5 heb je daar uiteraard minder 'last' van ... :arghh:

Onlangs nog eens naar de tweedehands A6 etrons gekeken .. kan je eigenlijk wel reeds bijzonder scherp aankopen.

Zag dat er idd linkerschermpje stond .. reeds aangepast ;)

sitechris

Donateur
Schermpje is een gimmick, maar ook standaard op RS5. Goed nieuws, je kunt deze ook uitzetten. Sowieso hele gave en dikke auto.

Auto heeft wel één groot issue. De enorme diefstalgevoeligheid (plofkrakers) van de RS modellen van Audi. Zorg dus wel voor een goed alarmsysteem (niet alleen auto)

Bovenaan Onderaan