Alles goed. Op het gemakje aan. Gebruik hem nu als daily. Af en toe nog eens een ritje met de tesla wanneer ik met het gezin onder baan ben. Dan besef je wel waar een tesla in tekort komt … zitcomfort. De model Y heeft geen slechte stoelen (voor mij dan) maar als je de M-stoelen gewoon bent … tja , ander niveau van zitten. Uitstraling ook, tja , dat is premium hé (niet dat ik dat mis in de tesla).Nou, hoe is het inmiddels met de Transporter?
Ik bied alvast 10,-! Take it or leave itAlles goed. Op het gemakje aan. Gebruik hem nu als daily. Af en toe nog eens een ritje met de tesla wanneer ik met het gezin onder baan ben. Dan besef je wel waar een tesla in tekort komt … zitcomfort. De model Y heeft geen slechte stoelen (voor mij dan) maar als je de M-stoelen gewoon bent … tja , ander niveau van zitten. Uitstraling ook, tja , dat is premium hé (niet dat ik dat mis in de tesla).
De M3 zelf … tja , denk hem tegen het einde van het jaar te koop te zetten. Fantastische wagen … de snelheid , het vermogen, de scherpte, de looks , … maar het is geen wagen om in BE of NL te hebben. Pedaal een tikkeltje indrukken en je zit al aan “rijbewijs-kwijt”-snelheden. Tot de redline kan je nooit gaan en zeker niet een paar versnellingen. Wist dit op voorhand dat ik mij daaraan ging ergeren.
Volgend jaar voor een andere droom gaan. Wil altijd al iets starten in vastgoed. Verkoop van M3 kan mij daarin wat gemoedsrust bieden.
Daarnaast zal er wss volgend jaar een jobswitch gebeuren. Gezien mijn functie zal dat in 95% van de gevallen met bedrijfswagen zijn dus mss overschakelen naar een bedrijfswagen. 4 wagens zou er helemaal over zijn.
Staat op vandaag allemaal nog niet vast maar het speelt wel af in mijn hoofd , dus mij kennende komt dit er meestal dan ook wel van.
Alles goed. Op het gemakje aan. Gebruik hem nu als daily. Af en toe nog eens een ritje met de tesla wanneer ik met het gezin onder baan ben. Dan besef je wel waar een tesla in tekort komt … zitcomfort. De model Y heeft geen slechte stoelen (voor mij dan) maar als je de M-stoelen gewoon bent … tja , ander niveau van zitten. Uitstraling ook, tja , dat is premium hé (niet dat ik dat mis in de tesla).
De M3 zelf … tja , denk hem tegen het einde van het jaar te koop te zetten. Fantastische wagen … de snelheid , het vermogen, de scherpte, de looks , … maar het is geen wagen om in BE of NL te hebben. Pedaal een tikkeltje indrukken en je zit al aan “rijbewijs-kwijt”-snelheden. Tot de redline kan je nooit gaan en zeker niet een paar versnellingen. Wist dit op voorhand dat ik mij daaraan ging ergeren.
Volgend jaar voor een andere droom gaan. Wil altijd al iets starten in vastgoed. Verkoop van M3 kan mij daarin wat gemoedsrust bieden.
Daarnaast zal er wss volgend jaar een jobswitch gebeuren. Gezien mijn functie zal dat in 95% van de gevallen met bedrijfswagen zijn dus mss overschakelen naar een bedrijfswagen. 4 wagens zou er helemaal over zijn.
Staat op vandaag allemaal nog niet vast maar het speelt wel af in mijn hoofd , dus mij kennende komt dit er meestal dan ook wel van.
Auto is totaal van wat ik ervan verwacht had … incl. de ergernissen. Is gewoon een fantastische wagen maar had gewoon 150pk minder mogen hebben voor mij. Ik ga graag all the way met het pedaal, dat gaat gewoon niet met een 530pk en max snelheden op de baan van 50/70/120.Of toch niet het gevoel wat je ervan gehoopt had? Ik rij nu geregeld in heel dik spul, en ook hier kan je niet overal je pendel intrappen maar het blijft genieten op ook gewoon toegestane snelheid (ondanks het niet van mezelf is).
Voor 10€ mag je juist even de geur van het leder opsnuivenIk bied alvast 10,-! Take it or leave it![]()
Bestaat de touring al 2j ? Denk het niet.Als je dat vooraf weet dat je je gaat ergeren, waarom dan geen gebruikte van 2 jaar oud gekocht voor de time being? Nu ben je qua afschrijving echt maximaal geld kwijt. Dit is echt wel zonde van het geld, of het moet natuurlijk pocketmoney zijn dan snap ik het.
Denk dat je op dat vlak, gezien de keuzes die je maakt, jezelf nu wel wat wijs maakt.Ik maak ook wel eens autokeuzes die me serieus veel geld kosten, maar dan stap ik vooraf wel met 100% overtuiging in dat dit is wat ik wil
Een touring tweedehands , ongeachte de leeftijd en kms, daar zou ik op vandaag tussen de 5k en 10k op verliezen. Voor een dergelijke wagen valt dat best mee.Ja het klinkt zeker als geld weggooien. Echter, misschien is dat geen probleem of in het ergste geval is het geld hard nodig waardoor de auto weg moet eind het jaar, dat zou dan extra zuur zijn.