Aha, het is duidelijk, er passen ook doosjes (met wit te wassen bankbiljetten?) in de achterbak.
heb geen zwart geld. Alles is al wit en redelijk afgeroomd door belastingen en btw
Maar, ff wat serieuzer, ik snap werkelijk waar niet waarom je zo'n kostbare auto hebt en er vervolgens nauwelijks mee rijdt?
Het lijkt me dat dat ding er niet alleen is om naar te kijken, toch?
heeft meerdere redenen:
1) tijdens de week heb ik er de tijd niet voor. Na mijn hoofberoep ben ik gewoon 's avonds nog minimaal 3u bezig met mijn bijberoep (en skodaforum neem ik er even tussendoor). M3 is niet zomaar uit de lucht gevallen. Daarvoor is gewerkt.
2) mijn hoofdberoep is simpelweg maar op 1.5km dus tja, dan loopt het ook niet op en voor mijn bijberoep is het van thuis uit. Daarvoor hoef ik mij ook niet te verplaatsen.
3) het is maar een twee-zitter (anders betaal je hem dubbel in de vennootschap), dus de gezinsuitstapjes kan je ook al schrappen met de M3 maar dat wisten we ook op voorhand.
en waarom ik dan toch een dergelijke wagen koop
1) doelen realiseren
2) een M is gewoon een 'must-have' voor een liefhebber
3) ervaring rijker (ook al is ze op bepaalde vlakken misschien negatief). Ben ook van de ingesteldheid 'beter spijt van iets hebben gedaan te hebben (uiteraard positieve zaken), dan het niet gedaan te hebben'
Waarschijnlijk gaan er in de toekomst wel nog zo een paar komen. Zo is een 911 cabrio de volgende hoofddoelstelling (na extra vastgoed als appeltje voor de dorst,een extra bedrijfsactiviteit en mss een "tussendoor-wagen") en als die gerealiseerd is, zien we wel hoe het met een dergelijke wagen 'afloopt'.