Lelijkste onderdeel Fabia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat de discussie over het lelijkste onderdeel zou gaan. Voor mij : De lus van de achterklep, maar heb in veel andere modellen nog geen handige vervanger gevonden. Dus daar zullen ze we niets tegen kunnen doen.
Dan de discussie over het niet mooi zijn van de Fabia combi, ik rij er nu al 4,5 jaar met veel plezier in. Blijf hem leuk en speels vinden en stap nog steeds met veel plezier in de auto.
Krijg binnenkort m'n Octavia, maar zal mijn fabia zeker nog wel eens missen hoor.
 
In het geval van mijn wagen, de beige achteruitkijkspiegel.
Ik heb hem ondertussen dan ook vervangen door een mat-zwarte.
 

Fabia

† In Memoriam
Mijn vingers zijn al een paar keer blijven hangen in die lus en dat is een pijnlijke ervaring. Je moet echt goed timen wanneer je je vingers uit de lus haalt als je de klep dicht doet. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: marczelf</font><hr />

Ik dacht dat de discussie over het lelijkste onderdeel zou gaan. Voor mij : De lus van de achterklep, maar heb in veel andere modellen nog geen handige vervanger gevonden. Dus daar zullen ze we niets tegen kunnen doen.

[/ QUOTE ]

In een opel agila (auto van me moe) zit over het algemeen een best wel handige... die zit gewoon in de achterklep verwerkt maar dan in het deel waar ook de vergrendeling zit aan de onderkant, daar heeft men aan beide kanten een sleuf gemaakt en dan heb je ook niet zoveel last dat je hand erin blijft hangen, kan wel is kijken om er een foto van te maken bij intresse... anyway, wanneer je dan in de kofferruimte kijkt wanneer die dicht is zie je ook niet dat er iets van een greep zit om hem dicht te doen /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan