Leer keuze???

Falcon

Donateur
Er is al iemand met deze combinatie op het forum. Dan wel met dynamic pakket sportstoelen en zonder het stuur opnieuw gestikt.
 

CDK

Forumguru
@Falcon I know, maar doelde uiteraard op jouw idee om het stuur van eenzelfde stiksel te voorzien, dat zou het echt helemaal af maken :jaja:
 

A_V

Lid
Ik heb net een GL BL besteld met Antraciet leer en zilvergrijze stiksels. Nou heb ik doorgegeven op de zaak dat ik graag geperforeerd leer wil op de zitvlakken (ik heb de dealer waar de auto vandaan komt dus niet zelf gesproken). Nu kijk ik net op de site van Alba (volgens mij word het daar dan ingebouwd) en zie ik alcantara tot bovenaan de rugleuning. Ik vraag mij nu af of het geperforeerde leer ook tot bovenaan de rugleuning komt. Het lijkt mij dat dat maar tot midden op de rugleuning is. Iemand al eens geperforeerd leer in een GL BL gezien die daar uitsluitsel over kan geven (anders maandag maar de dealer bellen)?
 

Falcon

Donateur
Ik heb net een GL BL besteld met Antraciet leer en zilvergrijze stiksels. Nou heb ik doorgegeven op de zaak dat ik graag geperforeerd leer wil op de zitvlakken (ik heb de dealer waar de auto vandaan komt dus niet zelf gesproken). Nu kijk ik net op de site van Alba (volgens mij word het daar dan ingebouwd) en zie ik alcantara tot bovenaan de rugleuning. Ik vraag mij nu af of het geperforeerde leer ook tot bovenaan de rugleuning komt. Het lijkt mij dat dat maar tot midden op de rugleuning is. Iemand al eens geperforeerd leer in een GL BL gezien die daar uitsluitsel over kan geven (anders maandag maar de dealer bellen)?

Geperforeerd leer, nooit en nooit weer!

De troep die in die gaatjes blijft hangen en als je iets van water laat omvallen of iemand schijt in zijn broek.. Dan is het voordeel weg tegenover stof.

Just my 2 cents
 

CDK

Forumguru
Geperforeerd leder vraagt meer onderhoud en is moeilijker te onderhouden, ik heb het zelf ook ivm de aanwezige ventilatie in de stoelen (@Falcon dan waait die natte scheet wel snel weer weg by the way....) het is wel mooi, dat zonder meer!
 

hchpwp

Actief lid
Ik heb een dynamic pakket met geperforeerd leer, perforatie loopt door tot aan de hoofdsteunen. In mijn vorige auto waar ik iets meer dan 5 jaar heb gereden had ik ook geperforeerd leer. Geen problemen en geen slijtage gehad.
 

TL@

Forumguru
Elke vertegenwoordiger schijt in zijn carrière 1 keer in zijn pantalon omdat hij denkt een scheet te laten, mijn rit naar huis was 1,5 uur... Ik durf geperforeerd leer wel aan, de pantalon werkte als filter

Too much information :sterretjes::banghead:

:deuk::deuk::deuk:
 

A_V

Lid
De dealer heeft aangegeven dat het idd. doorloopt tot bovenaan de rugleuning. Het praktische stuk heb ik eigenlijk niet aan gedacht. Ik heb twee kleine kinderen, kots is natuurlijk ook niet makkelijk uit die gaatjes te pulken.
 

CDK

Forumguru
@A_V gewoon op voorhand met een leder onderhoudsproduct bewerken en regelmatig herhalen, vuil met een vochtige doek schoonpoetsen en desnoods met een stofzuiger de gaatjes goed uitzuigen, na opdrogen weer opnieuw het onderhoudsmiddel aanbrengen, dan blijft het keurig netjes hoor!
 

TL@

Forumguru
Ik word al moe van dit te lezen :bloos:

Ik heb mijn wagen nu 3 jaar en heb nog nooit iets op het leder gesmeerd, wist niet eens dat het nodig was.
 

CDK

Forumguru
@TL@ het hoeft ook niet, maar als je het in nieuwstaat wil (proberen) te houden dan kan ik je dat wel aanbevelen ;)
 
Bovenaan Onderaan