Leer keuze???

tpit

Lid
Dames en heren,

Ik moet kiezen wat voor kleur leer en stiksel ik in mijn race blauwe octavia combi ga knallen. Heeft er iemand al voorbeelden op beeld of tips? Ik zit hier met een staal aan kleuren en heb echt geen idee... ;)

Thanks in advance,
Tommie
 

Joske

Forumguru
En welkom op het forum Tommie!

je mag je steeds voorstellen in ons meet- en greet gedeelte van het forum ;)
vinden we wel leuk hier :jaja:

betreft lederkeuze, kijk eens in onze fotogalerij in het Octavia 3 gedeelte zou ik zeggen en wsl reageren er nog wel een paar mensen hier direct.
@lugolux78 heeft ook een blauwe O3
 

tpit

Lid
Die eerste is wel geinig. Ik ga rijden in een Greenline Businessline... Zijn net even andere stoelen volgens mij.
 

Joske

Forumguru
net daarom bestaat er de meet- en greet é ;)

zo dat ik en anderen weten wie je bent en wat je besteld hebt ;) ;)

jij doelt op de dynamic stoelen wsl?
 

VWim

Forumguru
Die stoelen zitten niet in de greenline inderdaad.

Deze is ook gaaf!
full
 

Gizzmo

Forumguru
Ik wil eigenlijk helemaal geen foto's van stoelen zien, vind het zo verschrikkelijk jammer dat ik geen sportstoelen kan bestellen :(
 

CDK

Forumguru
@tpit, zwart met kobalt blauw stiksel gaat super staan in jouw bolide, of iets heel anders, cognac bruin, maar dan moet je de deurpanelen en handgreep ook laten doen anders is het voor mij persoonlijk een no go ;)
 

CDK

Forumguru
Dat heeft echt een hoge woow factor hoor, ik vind die RS / Dynamic stoelen met daarop de juiste bekleding echt schitterend!
 

Gizzmo

Forumguru
@Corné, de meeste dingen zien je niet als je in de auto zit, kan beter dan maar een standaard bestellen ;)

en net wat tpit zegt, dan maar zo'n beetje alle ander optie's genomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan