Leeftijd/Geslacht -Yeti rijder

Yetibean

Nieuw lid
Man van 54 jaar en sinds 31 maart 2012 een tevreden Skoda, Yeti ambition arctic 1.2 TSI Candy White, rijder:xyxthumbs:[h=1][/h]
 

Witte Yeti

Actief lid
@Bert Bos, alvast gefeliciteerd met je auto en veel rijplezier volgende week. Je hebt het over een 1.2tdi, dit moet 1.2tsi zijn of 1.6 tdi? Welke uitvoering heb je gekozen?
 

KeesO

Nieuw lid
Man, 54 jaar. Sinds maart 2012 de trotse bezitter van een Yeti Ambition 1.2 TSI ARTIC. Mato Brown met zwart dak.
 
Kijk, meteen de juiste kleur voor dat ijskoude model! Nu weet ik waar ik voor moet uitkijken als ik weer eens in de buurt van Deventer ben (wat wel vaker het geval is trouwens).
 

Witte Yeti

Actief lid
Kijk, meteen de juiste kleur voor dat ijskoude model! Nu weet ik waar ik voor moet uitkijken als ik weer eens in de buurt van Deventer ben (wat wel vaker het geval is trouwens).
Je hebt er pas nog 2 gezien, op een meeting:).......geen artic maar wel van de witte sneeuwmannen.
 
Je hebt er pas nog 2 gezien, op een meeting:).......geen artic maar wel van de witte sneeuwmannen.
Ja Pim, wit is een erg mooie kleur voor de Yeti! Maar niet bijzonder praktisch. Wim vond het zwart van zijn Yeti trouwens ook niet echt handig. Een beetje viezigheid zie je vrij snel op die auto's. Dan maar liever een grijze muis, eh, Yeti...
 
Ja Pim, wit is een erg mooie kleur voor de Yeti! Maar niet bijzonder praktisch. Wim vond het zwart van zijn Yeti trouwens ook niet echt handig. Een beetje viezigheid zie je vrij snel op die auto's. Dan maar liever een grijze muis, eh, Yeti...

Helaas waren we te laat om nog een ruime keuze te hebben (laatste modellen Ambition Arctic). Het was wit, zwart of blauw. En die antraciet velgen staan zo mooi bij wit ... dan maar wat vaker poetsen :)
 

Witte Yeti

Actief lid
Helaas waren we te laat om nog een ruime keuze te hebben (laatste modellen Ambition Arctic). Het was wit, zwart of blauw. En die antraciet velgen staan zo mooi bij wit ... dan maar wat vaker poetsen :)
Dan is wit toch wel de mooiste kleur....goeie keus hoor:xyxthumbs:. Volgens mij wordt een witte niet vuiler dan welke andere kleur, maar op donkere kleuren valt dat meer op.
 
Bovenaan Onderaan