Led pakket binnenverlichting S2

Status
Niet open voor verdere reacties.

VAG-man

Forumguru
Voetverlichting brandt volgens mij altijd tijdens het rijden. Je kunt wel coderen dat ze bij het deur open minder fel gaan branden. Ik zie daar het voordeel niet van, dus bij mij branden ze al voluit.

@WhiteSuperB ja de felheid van de voetverlichting is alleen te regelen via VCDS. Is mij binnen Maxidot nooit opgevallen.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Met de originele voetverlichting gaat het via maxidot, ik heb de lampjes die er nu in zitten via maxidot van 10% naar 80 gezet. Jammer dat zou ik dan in de garage moeten laten uitcoderen, dat is dan de prijs van die ledjes set van 80 euro maal 2:thumbsdown:
 

VAG-man

Forumguru
Kijk heb ik ook wat geleerd vandaag. Ik zal vandaag eens kijken of ik de felheid ook kan aanpassen in Maxidot. Ik heb in mijn S2 geen voetlampjes voor de achterpassagiers.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Met de originele verlichting moet het lukken normaal, ookal heb je er geen achteraan, ik heb ze overal maar het is zeker aanpasbaar. Edit: volgens de video kan het wel zijn dat het via vcds wel geactiveerd moet worden, blijkbaar ging het destijds niet bij alle S2's.

 

VAG-man

Forumguru
Ja klopt @WhiteSuperB. Het was mij nooit opgevallen binnen Maxidot. Vindt het ook niet nuttig. Ik heb ze op 100% staan.
:ot:Laatst nog wel via VCDS de gemiddelde snelheid per rit toegevoegd aan Maxidot. Ook niet erg zinvol, maar wel leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan