Led achterlichten Litec

koreaan

Forumguru
ben dit topic ooit gestart maar nog steeds niet gekocht, denk dat ik toch binnenkort een setje rode koop.

NVV

Nieuw lid
Ik heb nog een smoke versie van die achterlichten liggen voor octavia van 2004 tot 2008. is echter niet geschikt voor rs en 4x4 modellen dus voor mij nutteloos. zijn nog nieuw in de verpakking en mag dus voor weinig weg.

NVV

Nieuw lid
weinig weg is € 0,25 incl verzendkosten ????
Wilde de prijs erop zetten maar werd verzocht adv bij de bazaar neer te zetten. Ze zijn zwart en voor een sedan 04/08, ook voor de facelift 2009. Bij intresse graag een pb. Ik zal nog adv bij bazaar zetten met prijs.

Antera

Donateur
Gisteren een audi rijder aan de lijn of ik zijn lampen kon inleren. Had soort gelijke lampen gekocht van Litec en wat denk je. Werkte niet naar behoren en alleen maar foutmeldingen. Langs laten komen en met eigen ogen weer gezien dat het weer "rommel " is. Heeft de lampen weer terug gebracht en OEM gemonteerd problem solved.

p.s. wil hier niet mee zeggen dat jouw het ook gaat overkomen maar ik waarschuw maar weer dat het kan gebeuren

NVV

Nieuw lid
Je hebt ook miljoenen lampen van het merk dectane maar dat wil toch niet zeggen dat alle dectane lampen slecht zijn ?

Heb er zelf geen ervaring mee maar ga ervan uit dat het gewoon moet lukken. Misschien dat het kwa afmeeting paste maar niet voor dat model geschikt was ?

Vind ze er zelf Ieder geval erg strak uitzien.

ertromp

Forumguru
Dectane staat altijd op vele beurzen zoals de Motorshow in Essen. Daar heb ik er verschillende malen naar gekeken. Zelf vind ik de kwaliteit niet echt denderend wat ik er van gezien heb en zeker op een O2 FL kun je bergen canbus meldingen gaan verwachten. Het ziet er aan de achterzijde een beetje houtje-touwtje uit om het maar zo te zeggen. Er is geen rekening gehouden met bijvb weerstanden of canbus geschikte leds om die foutmeldingen te voorkomen.

Antera

Donateur
Ik zeg nergens dat het altijd zo is maar de ervaring leert dat het regelmatig raak is zoals @ertromp ook zegt dat heb ik ook terug gezien helaas.

motomarz

Senior Member
Ik heb nog een smoke versie van die achterlichten liggen voor octavia van 2004 tot 2008. is echter niet geschikt voor rs en 4x4 modellen dus voor mij nutteloos. zijn nog nieuw in de verpakking en mag dus voor weinig weg.

Waarom past het niet op de RS en 4x4?

Bovenaan Onderaan