Led achterlichten bij xeonen actie?

Skoda-MAN

Forumguru
Voor de greenline waren de mogelijkheden weer anders, daar kon dan weer xenon verlichting op voor € 199,-- en panodak wat weer niet voor de Ambition kon.
Gek zou ik er van geworden zijn als ik het al niet was:maakmegek::yeehaa::deuk:
 
Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Wazig of niet.
Toen ik mijn auto bestelde was er voor de GL BL maar beperkte opties alleen voor de hoofdprijs.
Als ik jou lijst ziet dan denk ik toch echt :pieker: das veel voor weinig.
Bij mijn auto zat weer één schot voor in de kofferbak, terwijl een collega er 2 heeft.
Mijn auto is niet verlaagd, zoals in de configuratie, en er stond niets tegenover.
Daarentegen heb ik automatische inklapbare spiegels en die heeft de GL BL 2015 weer niet.
Sterker nog, dezelfde auto in Belgie had voor een appel en een ei Xenon, die was in NL ongeveer 1300 euro. En dat is een hoop geld voor een beetje licht.
Dus er veranderd iedere keer wel wat. :jaja:
 
Laatst bewerkt:

ocatavia2015

Actief lid
hmmm...had wat verder moeten zoeken, had folder & prijslijst opgeslagen op computer.

Led-achterlichten zit bij het ambition buss.line pakket.

Zie ook bijlage voor uitrusting van pack plus, ik heb er ook nog nog (was tijdelijke actie) voor €199,00 xenon pakket bij besteld (of ne kon panoramadak kiezen).
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    414,3 KB · Weergaven: 26
  • image.jpg
    image.jpg
    481 KB · Weergaven: 29
  • image.jpg
    image.jpg
    502,7 KB · Weergaven: 28

FabiaGL

Actief lid
Ik ben sinds 24 April de gelukkige eigenaar van een Ambition Businessline met plus pack, maar zonder led achterlichten. Er zit blijkbaar nogal veel verschil in uitvoeringen/productiedata?
 

W124

Senior Member
@FabiaGL vreemd verhaal. De LED-achterlichten maken onderdeel uit van het plus-pakket en worden overigens nu standaard op de ABL geleverd. Zou nog eens navraag doen bij de dealer als ik jou was....
 

ocatavia2015

Actief lid
@FabiaGL zou inderdaad zeker eens even de dealer benaderen! Het is wel erg vreemd dat jij geen LED achterlichten hebt gekregen.

Bij de Ambition Buss.line pakket zitten de LED achterlichten. Althans volgens prijslijst vanaf 23.03.2015 (zie mijn eerdere post boven met attachments).

De LED dagrijlichten aan voorzijde maken deel uit van het Xenon optie pakket.

Bij het Pack Plus pakket zitten geen van beidde zaken.
 

FabiaGL

Actief lid
Die van mij was wel een voorraadauto, waarschijnlijk dan van voor 23.03.2015, het blijft vreemd.
 

ocatavia2015

Actief lid
Excuus, prijslijst is vanaf 23.02.2015.

Zou het toch erop wagen dealer aan te spreken en hem het lekker te laten uitzoeken.

Voor hetzelfde geld krijg je via dealer alsnog led achterlichten gratis gemonteerd...

Wie niet waagt...
 
Bovenaan Onderaan