Led achterlichten bij xeonen actie?

ocatavia2015

Actief lid
ik heb eind februari octavia besteld (2.0 tdi amb. Buss.line + pack plus €199 + xenon/ actie €199).

Weet wellicht iemand of je bij dat xenon actie pakket sowieso dan ook de led achterlichten krijgt?

Bvd!
 

AndreM

Forumguru
Alleen de goedkoopste standaard O3 uitvoering heeft gewone achterlichten, alle overige modellen hebben led achterlichten en zeker de business uitvoering.
 

cali05

Forumguru
Alleen de goedkoopste standaard O3 uitvoering heeft gewone achterlichten, alle overige modellen hebben led achterlichten en zeker de business uitvoering.
Dacht ut niet. Heb een 1.6 tdi met dsg, ambition business line. Niet echt de goedkoopste uitvoering maar geen led-verlichting.
 

micky

Forumguru
Nee, LED achter krijg je door Xenon te bestellen, het is ook een tijd geleverd als compensatie voor het greenline verlaagd onderstel wat in eens niet meer geleverd werd.
 

Skoda-MAN

Forumguru
In februari heb ik ook mijn auto besteld en met plus Pack en daar hoort led achter verlichting bij terwijl ik voor normale koplampen heb.
Bij dat pack zit ook diffuse binnen verlichting en voetenruimte licht. Heel plezierig allemaal.
 

W124

Senior Member
@Skoda-MAN diffuse binnenverlichting als in de EBL? (Tegenwoordig Style). Ik dacht dat in het plus pakket alleen voetenruimteverlichting zit.
 

Skoda-MAN

Forumguru
@W124 Ook de 2 ledjes bij de voorste binnenverlichting zitten er in en die verlichten de middenconsole en versnellingspook heel subtiel. :yeah: De intensiteit van de voetenverlichting is instelbaar via het infotainment systeem maar ik weet niet of dat ook voor de diffuse verlichting zo is (niet op gelet helaas)
 

Pendragon

Forumguru
Dus 2 opties, of xenon verlichting of plus pakket om led verlichting te krijgen. Xenon zit standaard alleen op de elegance, behalve laatst bij de actie.
 

W124

Senior Member
@Skoda-MAN bestelling is omgezet naar my2016. Leuk om te horen dat diffuse verlichting bij het plus pakket zit :jaja:

(Is wel een beetje off topic trouwens)
 

Skoda-MAN

Forumguru
@W124 Dan hoop ik dat het ook allemaal zo is voor My2016 met de pluspack, dus wees niet boos op me als daar verschil in zit. Als ik het hier zo lees dan weet niemand precies waar hij of zij aan toe is met de uitvoering en opties van My2016.
 
  • Leuk
Waarderingen: W124

AndreM

Forumguru
Dacht ut niet. Heb een 1.6 tdi met dsg, ambition business line. Niet echt de goedkoopste uitvoering maar geen led-verlichting.

Dan heb ik de juiste uitvoering blijkbaar gekozen de GL BL met standaard led achter en geen Xenon voor.

Nee, LED achter krijg je door Xenon te bestellen, het is ook een tijd geleverd als compensatie voor het greenline verlaagd onderstel wat in eens niet meer geleverd werd.

Is niet helemaal waar @micky, toen ik mijn auto bestelde was het standaard led achter en verlaagd. Alleen dat laatste vond ik niet prettig rijden, erg stug en stuiterig (ieder zijn meug). Toen heeft men het voor mij uitgezocht en bleek de O3 GL BL niet meer verlaagd te zijn omdat het geen toegevoegde waarde had voor de 14% bijtelling en uitstoot.
 

AndreM

Forumguru
ik snap je post niet, welk deel aan mijn verhaal is niet waar volgens jou?? @AndreM
Ik bedoel ermee, dat led achterlichten voor mijn auto geen compensatie was, zoals jij omschrijft.
Led achterlichten waren al die tijd al standaard leverbaar voor mijn auto, ook al had je geen Xenon verlichting. ;) :thumbsup:
 

Skoda-MAN

Forumguru
Die led achterlichten zijn onderdeel van het pluspack voor de Ambition, was een heel mooi pakket voor slechts € 199,--.
Ook de half leder bekleding hoort er bij, is normaal € 750,--
 
  • Leuk
Waarderingen: W124

Skoda-MAN

Forumguru
@AndreM Het pakket bestaat uit: � Lichtmetalen velgen 17" Teron� Interieurverlichting� Stoelverwarming vóór � Chrome raamlijsten� Middenarmsteun achter� Sunset� Kleuren MaxiDot � Leer/stoffen bekleding� Achterbank neerklapbaar vanuit bagageruimte� Dakrailing zilver (Combi)
led achterlichten
Stoelverwarming voor
Bij het laatste pakket zijn de led achterlichten en Stoelverwarming er weer uitgehaald.

Het is altijd wazig geweest wat nu wel of niet geldend is
 
Bovenaan Onderaan