LED achterknipperlichten Roomster

Status
Niet open voor verdere reacties.

FredV

Banned
@Captain Hook, wat me opvalt, is als je achterlicht knippert, ook de kleur van je lak verandert. Komt dat door lekstromen? Vanwege je problemen dat je zekering doorsloeg?

Captain Hook

Forumguru
@wanderer: wellicht zijn ze in de USofA goeiekoper. Maar ik betwijfel of ze net zo degelijk in elkaar zitten. Er is echt verschil tussen china-made en 'in Deutschland gefertigt'.

BTW: M'n laatste bestelling uit Duitsland was binnen (!) 24 uur bij mij op de stoep. Dat noem ik pas snel.
Bovendien kan ik die ontwerper/maker ervan ook contacteren met technische vragen. Dat is me die paar tientjes wel waard.

Captain Hook

Forumguru
@FredV: het is eigenlijk :ot:om daar hier over uit te weiden, maar ik heb ff snel twee fotootjes gemaakt op 'Auto' stand en daar een moving GIF van gecreëerd. Tja, en dan krijg je WB- en belichtingsverschillen.

wanderer

Senior Member
@captain hook
vergelijk de afbeeldingen, bovendien voor een paar tientjes koop je er tig tegen in BRD 1 stuks en de levertijd is voor mij geen bezwaar.....heb er goede ervaringen mee heb nu een led besteld voor de interieurverlichting.....

EdK

Forumguru
zou haast zeggen zeeuwse zuinigheid.
Maar Captain LED gaat voor degelijkheid en kwaliteit
Dat is hier wel duidelijk geworden, en als ik die sitelink zo bekijk dan met aller respect zie ik meer goedkope kwantum spullen dan kwaliteitspullen die volgens opgegeven specs zijn gemaakt.
En dat zal dus de reden zijn dat Captain LED zijn spullen uit duitsland betrekt

Het is net als met een T-shirt van zeeman of een kwaliteits T-shirt, bij een keer wassen is bij het zeeman T-shirt het model er al uit, zelfs al was je hem in een WMM wasmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan