Latex op de achterbank

Cordoba

Forumguru
Je hebt dus inderdaad in R'dam die bank gescoord? Ook de prijs had ik dus redelijk goed ingeschat, al ken de betreffende sloperij niet.
 

PeterSlegt

Nieuw lid
Je hebt dus inderdaad in R'dam die bank gescoord? Ook de prijs had ik dus redelijk goed ingeschat, al ken de betreffende sloperij niet.
Ja autoparts in Rotterdam. In eerste instantie vroeg men 150 euro voor de hele achterbank, daarna 100 euro voor alleen het rechtergedeelte. Toen ik er uiteindelijk was vroegen ze 50 euro omdat de bank en de leuning een beetje vies was. Over het bagagerek met toebehoren deed men helemaal niet moeilijk. Ik had het idee dat ze dat soort onderdelen maar moeilijk kwijt kunnen en al blij zijn als iemand het op komt halen. Autoparts in Rotterdam kan ik iedereen aanraden, alle onderdelen netjes geordend en gewoon een prima zaak!
 

Cordoba

Forumguru
Stoelen is meer vraag naar dan naar achterbanken, en als de stoelen dan ook nog beschadigd (stoel airbag of glassplinters in de stoel) zijn, is een achterbank helemaal moeilijk te verkopen.
 

EdK

Forumguru
Mooi prijsje en die schimmel dat krijg je wel schoon hoor.
Ff zachte borstel en ossegal zeep en boenen maar en daarna de boel goed laten drogen.

En voor die prijs kun je nog eens een keer een pot latex op je bank morsen....
 

PeterSlegt

Nieuw lid
Ge
Mooi prijsje en die schimmel dat krijg je wel schoon hoor.
Ff zachte borstel en ossegal zeep en boenen maar en daarna de boel goed laten drogen.

En voor die prijs kun je nog eens een keer een pot latex op je bank morsen....
geloof me, 1 keer is echt meer dan voldoende.. Dit gebeurd me echt nooit meer!
 
Bovenaan Onderaan