Greenliner
Senior Member
Tsja, een frisse Panamera met niet teveel kilometers en van de tweede generatie. Een 4 liter mazoutstoof erin, yammie!
Way out of my league helaas.
Tsja, een frisse Panamera met niet teveel kilometers en van de tweede generatie. Een 4 liter mazoutstoof erin, yammie!
Klopt! Daar reed ik vanmorgen inderdaad. Op weg naar band repetitieNog iets: kwam ik je toevallig tegen op de A12 vanmorgen? Rond 10 uur bij Woerden?
Daar haalde ik een behoorlijk verlaagde S3 in met opvallende velgen.
Precies, in mijn optiek de beste optie. Ikzelf denk dat het overdreven thuiswerken zoal nu het geval is, op lange termijn niet houdbaar is gezien de negatieve effecten.conclusie: De superb bevalt eigenlijk zo ontzettend goed dat ik er zonder er een fatsoenlijke inruilwaarde voor te krijgen, nu sterk over zit te denken om m dan maar helemaal niet weg te doen
Als het een 50-er was, dan was het er waarschijnlijk eentje met een ovaal achterraam?
De kleurcombinatie op de velgen klopt voor dit bouwjaar.
Begin jaren 60 hadden ze leuke kleurcombinaties op de kever, zo zijn bij mijn beryl groene kever het stuur, de versnellingspook, de handrem en de richtingaanwizer stengel een soort van olijfgroen. De treeplanken zijn "zitrus gelb" een heel licht soort groen, en het hart van de velgen dus ook in kleur meegespoten.
Alles zoals het hoort :-)
Tja, dat is dan 160.000km er weer bij op geplust, in mijn geval.Nog 4 jaar en ik mag met mijn TDI geen stad meer binnen
Was een '58-er met al iets vergrootte rechthoekige achterruit (die is in latere jaargangen nog een aantal malen vergroot), de richtingaanwijzerstengels waren omgebouwd: dat waren vaste stokjes geworden met knipperlichten op de uiteinden.
Misschien nog wat leuke optische zaken aanpassen zoals de inzetstukken met chromen randjes in achterbumper, zoals waar bij de sportline uitvoeringen de uitlaten uitkomen. Superskoda.com heeft nog wel wat leuke zaken.. als ik er dan toch nog langer in moet blijven rijden 
Grote steden werken daar ook meer en meer naar toe é. Parkeren in de stad reteduur maken zodat je het ontziet en dan nog eens de drukte op de wegen in de stedenWat ik nog wel eens doe als ik toch echt een keer een van de grote steden in moet, is met de auto naar een Park+Ride punt aan de rand van de stad in een van de buitenwijken en dan verder met OV. Werkt prima zolang je niet al te veel zooi meesleept.

Was met combiticket nog stukken voordeliger ook dan parkeren in het centrum
openbaar vervoer is nog veeeeeel duurder.