And the story continues.
Gisteren neem ik een bocht en hoor iets van de ene kant naar de andere kant rollen, vooraan net achter het dashboard.
Hmm raar, een bocht naar de andere kant hetzelfde.
Het lijkt wel te rollen over de gehele breedte van de wagen, ook bij optrekken hoor ik soms even iets tikken.
Deze middag maar eens even onder de kap gekeken en wat zie ik

Blijkbaar heeft, de laatste keer dat ik bij Zitpuning was, die kerel die daar werkt de computer uit de auto gehaald om hem uit te lezen.
Allemaal goed en wel, maar dan is het ook de bedoeling dat je alle onderdelen terug monteert en op zen minst vast zet !!!
Om aan de computer te kunnen moet je eerst een rubber lostrekken en dan twee vijzen losdraaien om de beschermplaat die onder de voorruit zit te kunnen verwijderen, daarachter vindt je dan de computer naast de armen van de ruitenwissers.
Om er goed bij te kunnen moet je ook de rechter ruitenwisserarm verwijderen.
Dat zal hij dan ook gedaan hebben, maar het was blijkbaar niet nodig om de moer terug op de arm te plaatsen aangezien deze gemonteerd zat zonder moer en zonder het daarop behorende beschermdopje.
Ook de beschermplaat zat gewoon los en één van de vijzen lag dus te rollebollen onder de voorruit, de andere is tot nu toe onvindbaar..
Het rubber dat eerst verwijderd moest worden is al helemaal niet meer te vinden !!!!!
Nu is er her en der ook al wat lak afgeschuurd omdat de plaat heen en weer heeft liggen schuren, dit is wel onder de motorkap maar toch !!
Ik weet het niet meer.
Nu op het moment ben ik zo pissed dat het beter is dat ik even niet telefoneer of mail met Zitpuning.