Sinds deze namiddag brand het motorstoringslampje van mijn O2 RS tdi.
Zonder aanwijsbare reden en de wagen rijdt nog steeds als voordien.
Nu wilde ik dat daarstraks even checken met mijn laptop en VCDS wat er weergegeven werd van eventuele foutmeldingen.
Ik heb zowat alles geprobeerd maar het lukt me niet meer om de auto uit te lezen.
Ik krijg altijd de melding "Port status: OK" "Interface: Not found"
Ik heb de VCDS versie die op de laptop heb, die overigens voordien perfekt werkte, al verwijderd en terug geïnstalleerd, de drivers van de kabel teruggezet en nog verschillende combinaties van heropstarten, kabel erin, eruit, niets helpt.
Als ik de kabel test als deze niet ingeplugd is de wagen dan krijg ik meldingen "Port staus: OK" " Interface: Found" "Not plugged into car".
Wat mij doet vermoeden dat de kabel wel nog gewoon werkt.
Van het moment dat ik de kabel in de wagen inplug krijg ik dus weer de eerst vermelde fouten.
Wie kan mij hiermee helpen aub ?
De auto is een Octavia 2 RS TDI van 2008 net geen 60000km, niet gechipt.
Zonder aanwijsbare reden en de wagen rijdt nog steeds als voordien.
Nu wilde ik dat daarstraks even checken met mijn laptop en VCDS wat er weergegeven werd van eventuele foutmeldingen.
Ik heb zowat alles geprobeerd maar het lukt me niet meer om de auto uit te lezen.
Ik krijg altijd de melding "Port status: OK" "Interface: Not found"
Ik heb de VCDS versie die op de laptop heb, die overigens voordien perfekt werkte, al verwijderd en terug geïnstalleerd, de drivers van de kabel teruggezet en nog verschillende combinaties van heropstarten, kabel erin, eruit, niets helpt.
Als ik de kabel test als deze niet ingeplugd is de wagen dan krijg ik meldingen "Port staus: OK" " Interface: Found" "Not plugged into car".
Wat mij doet vermoeden dat de kabel wel nog gewoon werkt.
Van het moment dat ik de kabel in de wagen inplug krijg ik dus weer de eerst vermelde fouten.
Wie kan mij hiermee helpen aub ?
De auto is een Octavia 2 RS TDI van 2008 net geen 60000km, niet gechipt.