Lampje footwell bijrijder vervangen...hoe gaat dit er uit?

Greenliner

Senior Member
Ik herken het op de foto’s en het filmpje niet. Zou dat kunnen doordat ik een facelift uitvoering heb?
Is het mogelijk een groter deel los te schroeven en dan via de “achterkant” het lampje te vervangen?
Ook weer niet te groot want dan krijg ik het nooit meer in elkaar.
 

JeSko

Forumguru
@Greenliner

Op het filmpje is het dan ook een MK6 Golf, maar principe is hetzelfde, echter herken ik het vanop de foto's wel, foto één in dit topic is trouwens van mijn S2, en dat is net als uwe ook een Facelift.
 

VAG-man

Forumguru
@VAG-man dat schuiven kan gewoon zonder bekleding weg te halen onder je dashboard?

Ik twijfel of mijn opmerking klopt.
Het lijkt er op dat het lampje iets verzonken is in het dashboard waardoor schuiven niet kan.

Met de vinger van bovenaf gezien op het lampje duwen is ook mogelijk. Ik was er zo klaar mee dat ik met geweld en zonder schade het lampje eruit heb gekregen.
 

haassie

Forumguru
Eureka….na een hoop eerdere pogingen maar weer eens geprobeerd de lamphouder eruit te wippen….en yes hij is eruit….lampje is echter ok….er zit een diode voor…als ik voor de diode een schroevedraaier ertussen naar het lampje werkt het lampje…denk dat die diode kaputt is. Wat voor type diode is dit?!
 

Tees

Donateur
Er was hier vroeger in de binnenstad een zaakje die allerlei kleine (en grotere) electronica verkocht...helaas was t financieel niet meer houdbaar, nu bestel ik meestal maar bij Tinytronics, maar ik vind het nog altijd een groot gemis!
 

EdK

Forumguru
Ben bang dat dit niet alleen bij jou het geval is @Tees , ook hier in mijn woonplaats zat er één en in stad verder zaten er ook een tweetal.
Maar allemaal verdwenen, geen bestaansrecht meer ...
Tsja techniek is stom en krijg je vieze handen van .......:pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan