Lamp unit bestuurderszijde Octavia 3 vervangen

Dag allemaal,

net telefoontje van het garagebedrijf die de beurt en APK uitvoeren voor de Octavia. Kennelijk heb ik bij de laatste keer het dimlicht vervangen niet goed opgelet en is de lamp intern tegen de behuizing terecht gekomen en heeft die de binnenzijde van de lamp unit beschadigd.

Kortom, nu afkeur voor de apk, en een nieuwe lampunit nodig! :oops::nailbiting:

Bonnetje: bijna 600 euro...

Nu heb ik op mijn Passat 3 BG en de Polo van m'n ouders ook al meerdere lamp units vervangen (inclusief verwijderen van hele bumperspel), dus lijkt me dat als ik een nette lampunit op de kop kan tikken, ik me dan in ieder geval de arbeidskosten enigszins kan besparen.

Vraag is echter, is er ergens een how to of video die laat zien hoe de lampunit eruit kan op mijn Octavia?
Ik heb al even getracht te zoeken in het forum, maar de meest hits tonen items over andere modellen (en dan zit het meestal toch nét anders) of over het vervangen van de gloei/led lamp en dat weet ik hoe dat moet (tenminste, dat dacht ik....).

Ik vond deze video:
maar hoop ergens dat het ook zou kunnen zonder de bumper eraf? (ziet er niet uit als n geinig klusje komende week in de huidige temperaturen... :eek:)
Ik las in enkele andere gerelateerde posts dat er voor sommige Skoda's een trucje zou zijn?

Kan iemand me op weg helpen of evt een beschrijving geven?

Dank!

Bovenaan Onderaan