Lakschade aan m'n citigo

Cordoba

Forumguru
Dure verzekering is helaas allerminst een garantie dat een verzekering schade uitkeert, dus of een goedkopere verzekering slechter is??
 

Bolkm00d

Senior Member
Dure verzekering is helaas allerminst een garantie dat een verzekering schade uitkeert, dus of een goedkopere verzekering slechter is??

Mijn ervaring is wel dat, indien je langer bij een verzekeraar zit er meer mogelijk is. Misschien een stukje klantenbinding?
 

Cordoba

Forumguru
Mijn ervaring is, dat dit vooral met de tussenpersoon te maken heeft @Bolkm00d Ik zit overigens al sinds eind jaren 80 bij mijn huidige verzekeraar, dus dat lijkt me ruimschoots voldoende voor klantenbinding.;)
 

Bolkm00d

Senior Member
@Cordoba,
Ik heb deze ervaring zonder tussenpersoon...
Sinds de jaren 80 zou inderdaad genoeg moeten zijn om als verzekeraar een klein beetje budget over te hebben voor klantenbinding
 

Bolkm00d

Senior Member
@Cordoba,
Ik heb deze ervaring zonder tussenpersoon...
Sinds de jaren 80 zou inderdaad genoeg moeten zijn om als verzekeraar een klein beetje budget over te hebben voor klantenbinding
 

auriga

Forumguru
Ik heb anderhalf jaar terug ook schade gehad door een auto die naast mij in de fik stond.
Na bellen met de verzekering besloten zij gewoon te vergoeden, zonder mijn premie omhoog te gooien.
Kwam uit 1 of ander potje.

Misschien toch eens proberen??

Wat dacht je van de aansprakelijkheidsverzekering voor de auto die in de fik stond?
Heb zelf een soortgelijke situatie meegemaakt (op een parkeerplaats), gelukkig kwam de wind van mijn kant en had ik alleen wat schroeischade (gesmolten koplampunit), de aan de andere kant geparkeerde Opel Astra cabrio was er een stuk erger aan toe (dakloos)
 

Bolkm00d

Senior Member
@Cordoba,
Ik heb deze ervaring zonder tussenpersoon...
Sinds de jaren 80 zou inderdaad genoeg moeten zijn om als verzekeraar een klein beetje budget over te hebben voor
 
Ik ben vandaag persoonlijk langsgegaan bij een aantal schade bedrijven en heb gekozen voor ASN de langen in Heerhugowaard! Deze gaven en de beste prijs en de betrouwbaarste indruk (€247,50) totaal!
 
Ik denk het wel, ik heb van persoonlijke ervaringen vernomen dat dit een goed bedrijf is (daarom
Ging ik ook nog hier langs) maar ik was er eigenlijk van uitgegaan dat het duurder zou worden! Maar ik laat jullie dinsdag volgende week het resultaat zien :-)
 
Bovenaan Onderaan