Lak 'verdwijnt' rond parkeersensor

peterrapid

Forumguru
@Cordoba zat in het zakje dat we op meeting hebben gekregen ik dacht van carclean. En stond op trimrestorer van pb. Eerlijk waar werk veel liever en haal betere resultaten met de meguiars.
 

Cordoba

Forumguru
@peterrapid Bij de loterijprijzen? (ik kan me niet herinneren iets gezien te hebben) Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat je nu hebt gehad, wat ik krijg de indruk dat we over verschillende producten praten.
 

CDK

Forumguru
Ik heb precies zulke lakschade rond m'n parkeersensoren van m'n S2, het zal dus een vaker voorkomend probleem zijn. Bij de F3 is het me nog niet opgevallen overigens.
 

Joske

Forumguru

Cordoba

Forumguru
:ot:





het ging over dit product, iedere bezoeker heeft zo een sample-bottle gekregen bij aankomst op de meeting.

:pieker:Nu zit ik me af te vragen: was ik dan geen bezoeker, of ben ik niet aangekomen.:nailbiting:

Overigens is dit dus een ander product dan wat ik de TS heb aangeraden voor de krassen in de kunststof interieurdelen. Voor PB Trim restorer zijn er diverse alternatieven, en het PB product is niet de allerbeste, maar wel één volgens mij één van de betere als het om prijs/prestatie verhouding gaat.
 
Laatst bewerkt:

peterrapid

Forumguru
@Cordoba ik breek zeker poor boys niet af hoor gewoon vind ik dit specifieke product gewoon niet goed, ik werk graag met Chemical Guy's voor wat betreft hun sealant en wax maar weet dat bv hun tarremover niet goed is en daar een ander merk bv beter is. Ik wil gewoon zeggen ieder merk heeft zijn heel goeie producten maar soms ook wat mindere zoals in meg's, cg, gyeon (klei is niet goed) enz.
 
Bovenaan Onderaan