Is die ring echt blauw of komt dat door de foto?
Jeetje das wel erg snel en niet goed gewoon terug gaan naar de dealer
Ring is zwart (rubber). Verkleuring door aifoon :-) En, neen, het is geen wax. Het is duidelijk lak die ontbreekt.
Het is alleen bij de middelste sensor.
Lijkt me een kwestie dat er óf niet netjes gewerkt is bij het plaatsen van de sensor (spanning, waardoor de lak is gescheurd, en uiteindelijk losgekomen) of bij het spuiten in de fabriek is niet goed gewerkt (niet goed ontvet, of bijv. te dikke laklaag bij het gat, waardoor de sensor onder spanning in het gat zit.
Wegpoetsen gaat niet, alleen (veel) minder zichtbaar maken. Als je het over de binnenkant hebt zou ik Poorboys World Natural Look gebruiken, dat gebruik ik zelf ook voor alle plastic delen in het interieur. Verkrijgbaar in sprayflesje van 120 ml voor 8 euro of grotere flessen van 473 ml of 946 ml voor resp. 14 en 18 euro per fles. Eventueel na eerste behandeling een paar uur wachten en opnieuw behandelen voor maximaal resultaat.
Ik zou eerder voor een trim-restorer gaan van Meguiar's hebben op de meeting een staaltje gehad van PB en vorig weekend gebruikt en ik vond het maar niks.
Poorboys,bedoeld hij met PB. Dus het spul wat @Cordoba bedoelde, vond @peterrapid niets.
Trim restorer is bedoeld voor de buitenkant, dat betekent in de praktijk dat het vaak meer glimt (is vettiger) en vooral meer water afstoot, maar ook meer kans op zwarte vegen op kleding die er langs komt.
@wat voor sample heb je precies gehad @peterrapid ?
Natural look gebruik ik als volgt:
- een aantal keren sprayen op het te behandelen oppervlak
- vervolgens met een microvezeldoek netjes verdelen en inwrijven
- na een aantal minuten met droge doek erover om overschot aan middel weg te halen, en glans en kleur netjes uniform te houden.
Volgens de omschrijving kun je natural look ook voor buitenkant en banden gebruiken, het gros van de detailers gebruikt het echter alleen voor het interieur.
Lijkt me een kwestie dat er óf niet netjes gewerkt is bij het plaatsen van de sensor (spanning, waardoor de lak is gescheurd, en uiteindelijk losgekomen) of bij het spuiten in de fabriek is niet goed gewerkt (niet goed ontvet, of bijv. te dikke laklaag bij het gat, waardoor de sensor onder spanning in het gat zit.
Dank je wel! Gelukkig kan ik 'm er zelf heenrijden en blijft hij binnen de VAG GroupIk hoop dat ze het nu netjes voor elkaar maken voor @Piccolootje Ik zal voor je duimen.