Eric B
Lid
Hallo,
Inmiddels heb ik mijn wagen een kleine 2 maanden en ben ik zaterdag terug gekomen van een vakantie uit Frankrijk.
Ben eerst via de route national in 1 week naar een plaatsje vlak bij de Spaanse grens gereden. Zuidkust,
En daar ook nog aardig wat gereden onder andere naar Barcelona. En zaterdag 1400 km in 1 dag retour. Verbruik met koffer op het dak viel me best mee. Zeker als je weet dat ik aardig aan het klimmen en afdalen ben geweest. en dat 1.2 dieseltje doet het best goed in de bergen moet ik zeggen.
De hele vakantie van 3 weken heb ik bijna 5000 km gereden.
Terug in Nederland heb ik de wagen eens goed gewassen en schoongemaakt en bij het droogwrijven zag ik op de motorkap een plek, iets groter dan een 2 euro munt, waarde blanke lak eraf is en de randen ruw zijn.
Is daar iets tegen te doen dat het niet verder gaat? Het is geen metalic lak. Donker blauw.
Het hoeft van mij niet onzichtbaar te worden maar wel dat ik het kan stoppen?
Inmiddels heb ik mijn wagen een kleine 2 maanden en ben ik zaterdag terug gekomen van een vakantie uit Frankrijk.
Ben eerst via de route national in 1 week naar een plaatsje vlak bij de Spaanse grens gereden. Zuidkust,
En daar ook nog aardig wat gereden onder andere naar Barcelona. En zaterdag 1400 km in 1 dag retour. Verbruik met koffer op het dak viel me best mee. Zeker als je weet dat ik aardig aan het klimmen en afdalen ben geweest. en dat 1.2 dieseltje doet het best goed in de bergen moet ik zeggen.
De hele vakantie van 3 weken heb ik bijna 5000 km gereden.
Terug in Nederland heb ik de wagen eens goed gewassen en schoongemaakt en bij het droogwrijven zag ik op de motorkap een plek, iets groter dan een 2 euro munt, waarde blanke lak eraf is en de randen ruw zijn.
Is daar iets tegen te doen dat het niet verder gaat? Het is geen metalic lak. Donker blauw.
Het hoeft van mij niet onzichtbaar te worden maar wel dat ik het kan stoppen?