Lak beschermende folie eindelijk binnen!!

Cordoba

Forumguru
Mooi dat het gelukt is, mijn ervaring is dat een volgende ook gewoon veel makkelijker gaat, doordat je wat ervaring hebt van de eerste, en minder snel denkt dat het fout gaat.

Overigens is de strip die je gevonden hebt, veel breder en duurder dan wat ik bedoelde, ik zal eens zoeken of ik de strip van Hetzer terug kan vinden op foto's. De cloud van de strip van Hetzer, was dat ie net buiten de achterklep viel, maar omdat ie pakweg 2 mm dik is, en slim geplaatst beschermde ie eigenlijk de complete bovenkant van de bumper.
 

Inge

Lid
Foto's moeten helaas nog even op zich laten wachten - daar ik de auto nu in de parkeer garage heb staan - en daar zie je het nog moeilijker dan buiten. Zal er op de meeting komende week wat foto's van maken en ze dan plaatsen. Tot dan..... geduld:ahum:. En ja, ik ben ook blij dat ik je advies heb opgevolgd!


Cordoba, fijn dat je wilt kijken of je de strip van Hetzer terug kunt vinden - kan ik daar in de garage misschien ook eens naar vragen. En met behulp van een foto praat dat wat makkelijker. Ook vermoed ik dat de UP! strip niuet op de Citigo zal passen ivm de enigszins afwijkende bumpers.
 
Beetje laat maar voor de toekomstige folie plakkers, Je kunt ook plasti dip gebruiken, dat een rubberecoating in een spuitbus, en spuit ook als verf, maar je haalt er ook zo weer af!
 
Terugkomend op die Folie. Ik zag in een folder voor accessoires van Seat Mii dat ze folie hebben voor de achterbumper en de dorpels.
Op de site nonpaints.com/nl dat je folie kunt bestellen 100 cm x 10 cm vanaf € 20.

Groeten Maarten
 
Bovenaan Onderaan