Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

Neptukker

Forumguru
Gefeliciteerd @CDK wat een vette bak!
LPG en Mild Hybrid lees ik dus het is ook nog eens een GREENLINE uitvoering, goed bezig.

Eigenlijk moet je er wel een Skoda Greenline stickertje op plakken.
 

Captain Hook

Forumguru
Nou ben ik geen fan van dit soort lompe hokken op vier wielen.
Nog afgezien van de praktische en economische issues hiermee in de huidige verkeerssituaties. :shutup:

Maar vanochtend had ik weer eens zo'n alle-vooroordelen-bevestigend voorval, met notabene zo'n zwarte RAM.

Al fietsende over het FIETSpad werd ik bijna geschept door een blonde (!) mevrouw, achter het stuur van zo'n lomp ding, met d'r slimfeun in d'r hand al turende op het schermpie.

Het FIETSpad waar ik fietste was keurig voorzien van haaietanden voor de automobilisten die aan de fietsers voorrang dienen te geven. Op notabene een uitrit van het parkeerterrein van Bataviastad. En er staan ook nog eens waarschuwingsborden voor de blonde automobilisten om aan te geven dat ze een fietspad kruisen, waar ze de fietsers voor moeten laten gaan.

Ik kwam met knarsende remmen tot stilstand, net een paar centimeter voor het voorwiel van die RAM. En de blonde huppelkut liet van schrik d'r mobiel vallen. Zo te zien had de passagier naast haar, net op het laatste moment gewaarschuwd van; hé muts, je mot stoppen.
Door de last-moment remactie zag ik ze naar voren vliegen, met hun harses richting de voorruit, want ze droegen, uiteraard geen gordel... :sterretjes:

GRMBLLHH*5$*88 :mad:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Of een Picanto. Maar ook het geslacht en de haarkleur zijn natuurlijk volstrekt irrelevant.
Hij had voorrang moeten krijgen gezien de passage over haaietanden
 

leon-cupra

Forumguru
Waarom denk je dat ze het een "ram" genoemd hebben .... :arghh:
Daarnaast met een Ram ben je "king of the road" ... en wie heeft er voorrang op alles en iedereen ... een koning :arghh:
 

CDK

Forumguru
De King gaat voor de Captain normaliter, dus zo heel raar was het nu ook weer niet :deuk:
Maar het begint ondertussen aardig op een stamtafel topic te lijken, dus lieve mensen probeer enigszins bij de oorspronkelijke bedoeling van dit ‘draadje’ te blijven alstublieft...
 

Bakkertje

Forumguru
Oke @CDK hij staat onder techniek, tuning en probleemoplossingen problemen zullen er nog niet zijn, tuning is nog niet aan de orde blijft techniek over..
Zit er pedestian protection op zo'n RAM? Om het aanrijden van alles wat je niet ziet te voorkomen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Rallye, ook daar is aan gedacht :jaja:

1d4783a0609efb5e5de5185e4b771960.plist
 
Bovenaan Onderaan