Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

Eemspoort

Forumguru
Hangt er vanaf of ie een type-goedkeuring heeft. Maar de kans is groot dat ie niet meer mag, idd.
In 2015 heeft mijn RZ 9500 ook plaats moeten maken voor iets nieuws, de Sigma 500.

Afijn, heeft niks met Skoda's of RAMpestampers te maken... :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Uiteraard had ik die al gezien :jaja: Aan vermogen geen gebrek hier en nog hoger en breder is ook wel een dingetje. Ben wel benieuwd wat de meerprijs is, dat zal wellicht ook even slikken zijn :)
 

JeSko

Forumguru
Als ik één minuut naar die Scottie van op YT moet luisteren jaag ik ne kogel door mijne kop :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Bwah verdacht... Had Corné niet aangegeven hier misschien wat minder actief te worden? Ben niet zeker maar dacht dat ik zoiets heb zien passeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Tsja. Laatste post 14-10. Laatste activiteit 15-11... denk dat prioriteiten elders liggen bij Corné. Wel jammer dat hij dan z’n nieuwe record van 30K posts niet gaat halen...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Die komt gewoon af en toe nog eens langs hier, ik zit ook minder op het forum de laatste jaren. Maar kijk nog regelmatig rond.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,
Ik lees zo af en toe zeker nog wel mee hier, maar niet meer dagelijks.
Vanwege gezondheidsproblemen en verhuizing van m’n schoonmoeder stond het de laatste weken helaas op een nóg lager pitje.
Met de RAM gaat het fantastisch, ik heb écht enorm veel schik met die wagen! Totaal onvergelijkbaar met alles wat ik hiervoor gereden heb, maar een zeer fijne ervaring.
Voor iedereen die hier nog meeleest voor zover mogelijk fijne dagen toegewenst en een gezond 2021!

Greetz Corné
 
Bovenaan Onderaan