Weet iemand of het systeem voor het koppelen/ontkoppelen nog steeds hetzelfde is als bij "oudere" auto's ? Dat de remvloeistof dus ook hiervoor word gebruikt?
Het lijkt erop dat als het warm is buiten de cilinder in de auto raar doet, stel je wilt de koppeling intrappen dan hoort dat helemaal soepel te gaan. Nu heb ik het idee dat soms het eerste gedeelte niet werkt als je hem intrapt dan zakt die dus ook wat sneller naar beneden het pedaal en dan pas meer tegen druk.
Soms geeft het ook een gevoel dat het wat stottert zeg maar (maar heel lichtjes) ik snap alleen niet goed waarom dit alleen lijkt als het echt warm is buiten?
Of zijn er bekende problemen met een van koppelingscilinders ?
Het lijkt erop dat als het warm is buiten de cilinder in de auto raar doet, stel je wilt de koppeling intrappen dan hoort dat helemaal soepel te gaan. Nu heb ik het idee dat soms het eerste gedeelte niet werkt als je hem intrapt dan zakt die dus ook wat sneller naar beneden het pedaal en dan pas meer tegen druk.
Soms geeft het ook een gevoel dat het wat stottert zeg maar (maar heel lichtjes) ik snap alleen niet goed waarom dit alleen lijkt als het echt warm is buiten?
Of zijn er bekende problemen met een van koppelingscilinders ?