Ok.. ik en mijn vrouw zijn eruit.
Onze oudste zoon zal na de zomervakantie naar groep 4 gaan op een andere basisschool. De huidige basisschool hadden wij te praktisch gekozen en komen we nu wel achter dat deze niet past bij onze normen en waarden. Daarnaast vind onze oudste geen aansluiting bij de kinderen.
De nieuwe school zal zich bevinden aan de andere kant van Leeuwarden. Logistiek houd dit in dat mijn vrouw, samen met haar oppaskids (ze is zzp-er in de kinderopvang) heen en weer zal moeten gaan rijden. Geen probleem.. maar dan moet er natuurlijk wel een bijbehorende auto komen. Mijn vrouw had 1 wens.. 7 persoons en goede zit.. looks geeft ze niet om.
Op dit moment besparen we een hoop geld per maand, omdat we nu in de Fabia rijden. Dit kan nu nog omdat ik geen vele kilometers voor het werk hoef te rijden, maar na de zomervakantie gaat dat bij mij weer naar ongeveer 3 á 4000 kilometer in de maand en dus worden mijn eisen voor de auto weer anders. Dit betekend dat de Fabia niet meer zal voldoen.
Dus juli/augustus is er de wens om 2 auto's op de oprit te hebben. 1 lease (+/- 45k per jaar) en 1 privé (max 10k per jaar).
Nou daar heb ik het weekend even lekker op zitten te broeden en het volgende is het geworden:
LEASE 
Octavia Hatchback Greenline Businessline in Race Blue
17inch LM Crystal velgen (worden later zwart glanzend gespoten)
Zwarte spiegelkappen
Lichtpakket (Xenon en DRL)
Ruitenwisser (nog niet zeker.. kaal staat wel mooi)
Sunset
Maxidot Kleurendisplay
Driving Mode
En eventueel een bezoekje aan @
Antera voor verlaging.
PRIVÉ
Dacia Logan 1.6 MPI - 7 persoons
Het liefst ook in Race Blue
Dus vanaf de zomervakantie staan hier 2 auto's op de oprit. Hoezo crisis