Kofferbak openmaken fabia 2002

Hakar

Donateur
in de tijd dat ik nog een jonge god was
Heden ten dagen ben ik een wat oudere god, maar nog wel in het bezit van een Fabia1.
Als oudere god gelukkig nog geen bezoek gehad van oom Alz van Heimer, en me er heel goed van bewust dat ik geen hendeltje heb naast de bestuurdersstoel om de kofferklep te openen.:D
Heb dan wel een hendeltje voor het openen van het afdekklepje voor de benzineklep, maar daar ging de vraag van TS niet over, en heb ik dit bewust verzwegen. :jaja:

@Cordoba daarom probeer ik ook te ontdekken welke uitvoering TS heeft.
 

Hakar

Donateur
@Tombaas op basis van wat ik van jouw auto weet, heb ik tot nu toe kunnen vinden dat jouw Fabia Comfort alleen over een bediening beschikt via het hendeltje.
Voor je ook maar naar een garage of een dealer gaat, raadpleeg eens je telefoonboek.
Zoek het nummer van je zwager en vraag hem hoe hij de kofferbak destijds opende :D
 

Canon-Eye

Forumguru
staat mij bij dat ik ook een hendeltje naast de bestuurdersstoel en portier had.
Alleen daar bediende ik niet de achterklep mee maar mijn tankdop deksel..
Ik had twéé hendeltjes naast de stoel: een voor de tankklep en een voor de achterklep.
Zoals gezegd, dat was een Elegance uitvoering met zo ongeveer alles drop en dran - zelfs een airco én een elektrisch schuif/kanteldak, beetje dubbelop in mijn toenmalige ogen...
 
Bovenaan Onderaan