stijnheidi
Senior Member
Naast onze Superb hebben we ook een Seat Mii (ja sorry, vond toen m.n. het interieur van de Mii aantrekkelijker dan dat van de Citigo). Ik zit er af en toe aan te denken de wielkasten / kofferbak van de Mii te isoleren met bijvoorbeeld anti dreun platen / geluidsisolerende mat i.o.d. Ik denk namelijk gezien er nu geen enkele vorm van geluidsisolatie in de kofferbak aanwezig is, dat er qua rijgeluiden best wel wat te verbeteren is. Ik heb het gevoel, dat op autobaansnelheid de meeste rijgeluiden vanuit de achterzijde komen. (Ben met de Superb qua stilte mogelijk wat te verwent)
Gezien de Citigo voor 99% hetzelfde is als de Mii de vraag: Heeft er al iemand ervaring met het isoleren van de achterste wielkasten / kofferbak van de Citigo? Zo ja, hoe heb je dit gedaan en welke materialen heb je gebruikt en wellicht de belangrijkste vraag is het daardoor stiller geworden?
Gezien de Citigo voor 99% hetzelfde is als de Mii de vraag: Heeft er al iemand ervaring met het isoleren van de achterste wielkasten / kofferbak van de Citigo? Zo ja, hoe heb je dit gedaan en welke materialen heb je gebruikt en wellicht de belangrijkste vraag is het daardoor stiller geworden?