Kodiaq vragen en weetjes

Mijn dealer heeft spijt dat hij niet de voorbereiding als optie mee verkocht heeft aan mij. Maar alleen de levering en montage achteraf.
Maar hij geeft echter wel aan dat dit zijn eigen schuld is en dit daarom dan ook zelf gaat aanpassen op zijn kosten. De koeling dus.
Maar nu toch eerst maar eens de levering regelen Skoda!
 

VanBokhoven

Senior Member
Mijn dealer heeft spijt dat hij niet de voorbereiding als optie mee verkocht heeft aan mij. Maar alleen de levering en montage achteraf.
Maar hij geeft echter wel aan dat dit zijn eigen schuld is en dit daarom dan ook zelf gaat aanpassen op zijn kosten. De koeling dus.
Maar nu toch eerst maar eens de levering regelen Skoda!

Dat is ten minste netjes opgelost door je dealer.
 

Japanese Power

Donateur
@VanBokhoven Ik heb de 1.4 125PK besteld. Geen trekhaakvoorbereiding want dat zijn volgens de dealer alleen bepaalde uitsparingen in de auto voor het monteren. Iets wat ze in de werkplaats nu handmatig gaan doen. Dealer is officieel Skoda dealer en de LM is VWPFS, oftewel VolksWagen Pon Financial Services. Ik ga het zien...
 
Even een totaal andere vraag. Ik heb destijds drive mode selection mee besteld. Als ik ga rijden rijd ik het liefst in de eco stand, maar dat moet ik iedere keer opnieuw activeren. Is het mogelijk, doormiddel van programmeren deze stand automatisch te laten verschijnen ? Het is namelijk lastig om iedere keer na het starten dit opnieuw te moeten doen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Tja, de adder onder het gras is een Leasemaatschappij die alleen werk van een officiele dealer accepteert. Laat die dealer nu onder dezelfde LM vallen.. Werkgever stelt dat ik volledig voor de schade opdraai als er iets mis is bij eigen achteraf montage. Met de verhalen van de extra koeling snap je dat dit geen risico is wat ik nu wil gaan lopen.

@Japanese Power Welke motor heb jij besteld? Ben benieuwd hoe dit bij jou gaat lopen. En heb jij wel trekhaakvoorbereiding meebesteld?
Als je werkgever de originele haak betaalt is het ook prima toch?
 

maik1

Forumguru
Even een totaal andere vraag. Ik heb destijds drive mode selection mee besteld. Als ik ga rijden rijd ik het liefst in de eco stand, maar dat moet ik iedere keer opnieuw activeren. Is het mogelijk, doormiddel van programmeren deze stand automatisch te laten verschijnen ? Het is namelijk lastig om iedere keer na het starten dit opnieuw te moeten doen.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Ik heb tot nu toe met de stand normaal, individueel en sport gereden, en bij mij onthoudt hij ze allemaal. Dus de volgende dag (bv) is de driving mode knop gewoon weer oranje verlicht (en is het systeem ook juist ingesteld) als ik hem de dag ervoor weggezet heb in stand individueel of sport. Ik neem aan dat dit bij mij ook voor de eco stand lukt. Hier heb ik dacht ik niets voor aangepast in de menu's maar zeker weten doe ik het niet, heb al teveel gewroet en gedingest in de menu's :sterretjes:
 

De Ridder

Senior Member
Mooie box van Thule. Wel fors aan de prijs. Ik heb 5 jaar terug een Hapro Carver van 550 liter gekocht voor (ik dacht) €350.

Die gaat als we op vakantie gaan altijd vol met weekendtassen met kleding. De overige spullen gaan dan in kratjes in de overgebleven bagageruimte. met 4 kids moet er een op de derde zitrij. De helft die dan overblijft wordt dan volgestouwd met kratjes en losse meuk. (daar komt mijn vrouw standaard 3 minuten voor we vertrekken mee aan zetten :-) )
 

FTAS

Lid
met 4 kids moet er een op de derde zitrij. De helft die dan overblijft wordt dan volgestouwd met kratjes en losse meuk. (daar komt mijn vrouw standaard 3 minuten voor we vertrekken mee aan zetten :-) )[/QUOTE zei:
Herkenbaar! Alleen dan met een Thule Motion Xl met 460 liter en beide plekken op de derde zitrij bezet. Wij doen altijd een 3x2 opstelling, anders zitten ze achterin echt als ratten in de val. Lukte voorheen ook altijd met een Touran, alleen nu is de achterbak in kleinste opstelling toch 2x zo groot als voorheen en zal dus voelen als pure luxe. Tot mijn vrouw dit ontdekt en last-minute het huis alsnog gaat leegtrekken. Alles moet natuurlijk wel propvol ;)
 
dan ga je er op vooruit met de laadruimte, ik kom uit een Vito zit nu met de beer, tja das wel ff afzien voor de vrouw:yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan