Kodiaq vragen en weetjes

Japanese Power

Donateur
Het heeft in mijn optiek wel een bling bling gehalte, zag het ook bij de nieuwste Yaris en de CHR van Toyota op beide topmodellen ook als optie langskomen. De techniek zit er al, kwestie van even anders programmeren. Nu is het een knipperlicht, morgen hebben ze weer een andere gadget. En zo blijven ze elkaar de loef afsteken, of na-apen, net hoe je het wilt lezen...
 

Tuulster

Forumguru
In de Kodiaq zit waarschijnlijk een halogeen bolletje om te knipperen net als in de Superb III.
ik heb ze vervangen voor Led, ziet er veel strakker uit :jaja: :thumbsup:

 

Japanese Power

Donateur
Binnen de achterlichten van de Kodiaq zijn ook 2 varianten. De standaard en de luxere LED varianten. Durf niet te zeggen of dat ook verschil geeft voor de knippers.
 

Tuulster

Forumguru
Binnen de achterlichten van de Kodiaq zijn ook 2 varianten. De standaard en de luxere LED varianten. Durf niet te zeggen of dat ook verschil geeft voor de knippers.
NIET! :nono:
Bij de Superb ook niet......dit heeft waarschijnlijk net als bij de Superb te maken met de verlichtingsstrip van de achterlichten die wel of niet doorloopt in de achterklep. Dat is tenminste het verschil bij de Superb tussen beide varianten.:jaja:
Knipperlicht is bij beide varianten gewoon ouderwets halogeen......
 

Japanese Power

Donateur
Op de Business Ambition zit standaard halogeen achterlichten. Als optie heb ik de achteruitrijcamera gekozen en deze is standaard gecombineerd met luxe variant LED achterlichten.
 

bassel

Lid
Op de Business Ambition zit standaard halogeen achterlichten. Als optie heb ik de achteruitrijcamera gekozen en deze is standaard gecombineerd met luxe variant LED achterlichten.

Dus als ik het goed begrijp zijn er led achterlichten en luxe led achterlichten? Standaard zit er op de ambition business al led achterlichten.
 

bassel

Lid
Dan is het verschil led en luxe led. Bij de laatste optie loopt de verlichting in een mooie lijn door. Soms weet ik het ook niet meer :fool:.

Tja hoe vaak zie ik de achterkant in actie. Had graag extra opties gepakt maar omdat ik de diesel moest nemen vanwege km hield het snel op met kiezen
 

Japanese Power

Donateur
Tja hoe vaak zie ik de achterkant in actie. Had graag extra opties gepakt maar omdat ik de diesel moest nemen vanwege km hield het snel op met kiezen
Zelf zie je het niet vaak, maar ik wilde persé de achteruitrijcamera. Daarbij is standaard de achterlichtunit in Luxe LED uitvoering, vandaar.
 

Frenk21

Forumguru
@johnboy, 2 sleutels. Helaas geen 3. Ik had dat wel verwacht bij de Style bns zodat je ook 3 bestuurders in het geheugen kan zetten. Dat kon er bij Pon helaas weer niet af.
 
Bovenaan Onderaan