Kodiaq vragen en weetjes

Ehot

Lid
Dank voor je foto @NightPlayR
Dit gaat bij mij helaas niet passen gezien de verlaagde laadvloer in de sportline. Deur kan dan niet open. Eens kijken voor een verhoging van de laadvloer.
 

wdejong32

Actief lid
vraagje , ik heb in januari een nieuwe kodiaq sportline besteld welke in juni opgehaald kan worden ,, , race bleu/trekhaak/ zonwering in deuren achterin

weet iemand of er ook standaard side assist op zit ?
 

wdejong32

Actief lid
Bedankt voor je reactie ,, ik vind heg wel jammer , ik heb het op mij. Huidige kodiaq style wel zitten en ik vind het een handige optie
 
Nou daar zijn we weer met een vraag;

Op mijn sportlieden business heb ik het functiepakket (WH9) erbij genomen. Naar mijn idee zat hier dus ook virtual pedal bij.

In het menu bij toegang heb ik ook de optie easy open. Deze staat aan.

Vanochtend stond mijn buurman mij al gek aan te kijken omdat ik de hele tijd die virtual pedal probeerde te vinden (lekker zwaaien met die beentjes) maar helaas zonder succes.

Weet iemand toevallig hoe ik zeker kan weten dat die virtual pedaal erop zit? Voordat ik zo het blijf proberen en het er uiteindelijk helemaal niet op zit.

Ik hoor het graag
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, even een vraagje.
Iedereen kent het wel, kofferbak open door je afstandsbediening terwijl je er een flink eind vanaf staat. Terug lopen en van dichtbij weer met de afstandsbediening of knopje in de klep sluiten.
Nu liep een een weekje geleden op een bouwterrein, terwijl ik op een meter op 50 afstand liep sprong mijn kofferbak open. Sleutel broekzak verhaal. Nu maakt ik aanstalten om terug te lopen en zag dat mijn kofferbak weer dicht ging. Normaal gesproken lukt dit niet met de afstandsbediening laat staan zonder dat je die indrukt op grotere afstand. Heeft iemand hier een verklaring voor?
 

mauricemauzzz

Actief lid
Nou daar zijn we weer met een vraag;

Op mijn sportlieden business heb ik het functiepakket (WH9) erbij genomen. Naar mijn idee zat hier dus ook virtual pedal bij.

In het menu bij toegang heb ik ook de optie easy open. Deze staat aan.

Vanochtend stond mijn buurman mij al gek aan te kijken omdat ik de hele tijd die virtual pedal probeerde te vinden (lekker zwaaien met die beentjes) maar helaas zonder succes.

Weet iemand toevallig hoe ik zeker kan weten dat die virtual pedaal erop zit? Voordat ik zo het blijf proberen en het er uiteindelijk helemaal niet op zit.

Ik hoor het graag

Als de optie "Easy Open" in je menu aanwezig is, zou het erop moeten zitten.
Je moet dan wel de sleutel bij je dragen, wil je gebruik maken van de virtual pedal.
Het is een kwestie van oefenen, je moet na het zwaaien van je been daarna niet te dicht bij de auto blijven staan.

Veel succes met "oefenen"...:giggle:
 

B-S

Lid
Ik heb een (stomme vraag):
Ik meen, (maar dit kan ook een gewoonte zijn van mijn vorige auto) dat als de airco ventilator van climatronic voluit blaast en de telefoon gaat.. deze ventilator dan automatisch zachter ging. Het kan aan mij liggen, heb de menu's al doorgespit maar helaas.
Ik dacht dat ik dit altijd gehad heb... Iemand een idee?
 
Volgens mij doet mijn kodiaq dat ook. Ventilator zachter bij telefoongesprekken.
Maar omdat iedereen zo stellig nee zegt begin ik te twijfelen. Zal eens testen.

Mijn Opel insignia die ik hiervoor reed deed het sowieso wel inderdaad. Dus komt mij wel bekend voor
 

B-S

Lid
Volgens mij doet mijn kodiaq dat ook. Ventilator zachter bij telefoongesprekken.
Maar omdat iedereen zo stellig nee zegt begin ik te twijfelen. Zal eens testen.

Mijn Opel insignia die ik hiervoor reed deed het sowieso wel inderdaad. Dus komt mij wel bekend voor
Precies! Mijn Astra’s hadden dit allemaal. En ik meen écht dat de Kodiaq dit had maar sinds hij bij de dealer geweest is voor een beurtje het weg was. Als ik bovenstaande reacties lees zal het dan wel niet op een Kodiaq zitten…
 

Alexander68

Senior Member
Hill Hold is @#$=% BS nooit bestellen!!! Ook niet voor dit kleine bedrag.
Auto heeft standaard Auto Hold en dat is meer dan sterk genoeg voor de steilste heuvel / parkeergarage van waar ik ooit heb moeten wegrijden........ :jaja:
Os dat een groen rondje met een p er in als je stil staat bij een stop licht bv ?
 
Bovenaan Onderaan