Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Het is echt bizar hoeveel berijders van premium merken hun nek verrekken door die velgen om te kijken wat het nu precies voor auto is :deuk: Heb de eerste complimenten al weer binnen :) uiteraard zie je ook mensen die zich bijna verslikken als ze tot de ontdekking komen dat het om een Skoda gaat, die momenten zijn eigenlijk nog het leukst :deuk:
 

CDK

Forumguru
Aangezien het bij ons bij autovakanties altijd een gevecht is om alle spullen in de auto te krijgen...., (laatste keer zelfs de Benz GL van schoonpapa moeten lenen omdat de Kodiaq er nog niet was) heb ik eind vorig jaar een autotassenset aangeschaft bij www.car-bags.com speciaal op maat voor de kofferbak van de Kodiaq. Volgend weekend gaan we er ff tussenuit, dus vanmiddag de nog niet uitgepakte doos van zolder gehaald en even een testfit gedaan met lege tassen. Dat past echt perfect! 3 grote tassen met een harde bodem met wieltjes en een uitschuifbaar handvat en 3 grote weekendtassen die volgestouwd precies onder de rollo passen.

IMG_1576.JPG

IMG_1577.JPG

Voortaan heeft iedereen z’n eigen tas en blijven er 2 tassen over voor speelgoed, levensmiddelen, schoonmaakmiddelen en weet ik wat een mens allemaal niet mee kan sjouwen O ja voor degenen die denken dat ik verkeerd gerekend heb...., dat heb ik niet, want als het goed mag blijven gaan komt er einde zomer nog een mini Kluijvertje aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan