Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Stuurder

Forumguru
Ze komen hem niet 2 x tegen, ze nemen dezelfde afslag om te keren en terug te rijden en de RS doet dit heel toevallig ook. :pardon:
Ik zal wel een ouwe l*l zijn, maar dat geknal hoeft van mij niet. "Hij doet dat alleen in sport stand", en vervolgens hoor ik in D gewoon knallen.
 

EdK

Forumguru
Maar goed @Corné de Kluijver ik zal dan maar eens On topic gaan en wens je morgen een mooie tijd toe met het inbouwen van je flatscreen in je teddybeertje.....
Enne geen foto's maar een mooi filmpje is nu ook wel gewenst hoor van de inbouw en het uiteindelijke resultaat...
 

CBreedijk

Donateur
Maar goed @Corné de Kluijver ik zal dan maar eens On topic gaan en wens je morgen een mooie tijd toe met het inbouwen van je flatscreen in je teddybeertje.....
Enne geen foto's maar een mooi filmpje is nu ook wel gewenst hoor van de inbouw en het uiteindelijke resultaat...

Als de navi gewerkt had, dan had ik jullie en Corne al graag voorzien van een filmpje.

Maar die eer is nu aan @Corne.
Ben heel eerlijk gezegd ook wel benieuwd ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CBreedijk

Donateur
@CBreedijk je bent toch niet gepikeerd door mijn opmerking ??

Nee helemaal niet.
Ben ook benieuwd naar Corne zn ervaringen.

Daarnaast is t bij mij gewoon te druk geweest om er meer mee te doen.
Naast dat de navi nog niet werkt, kan ik nog veel andere weergaven nog niet proberen omdat de 8” Columbus nog geen Virtual Cockpit interface heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

CDK

Forumguru
wens je morgen een mooie tijd toe met het inbouwen van je flatscreen in je teddybeertje.....
Enne geen foto's maar een mooi filmpje is nu ook wel gewenst hoor van de inbouw en het uiteindelijke resultaat...

Dankjewel @EdK, filmpjes monteren heb ik nog nooit gedaan, maar zal proberen wel iets te filmen en hier te posten. Ik ben nu nog tot middernacht aan het werk en morgen om 8.00 moet ik in Kevelaer staan, dus het wordt een kort nachtje...., maar ja dat scherm moet ook weer terugverdiend worden natuurlijk ;)
 

Cordoba

Forumguru
Wat ik me afvraag bij dat nieuwe gadget: hoe goed blijft dat zichtbaar als de zon er via het zijraam vol op schijnt? Bij analoge klokken is dat altijd wel te zien, maar 'tv-kijken' terwijl de zon op de tv schijnt, wil nog wel eens tegenvallen.
 

CBreedijk

Donateur
Wat ik me afvraag bij dat nieuwe gadget: hoe goed blijft dat zichtbaar als de zon er via het zijraam vol op schijnt? Bij analoge klokken is dat altijd wel te zien, maar 'tv-kijken' terwijl de zon op de tv schijnt, wil nog wel eens tegenvallen.

Scherm zelf ligt vrij diep.
Heb t pas een week dus kan nog geen echt oordeel vormen Wb zonnig weer ;)

Maar denk dat t wel mee zal vallen.
 

EdK

Forumguru
filmpjes monteren heb ik nog nooit gedaan,
Had je niet forum personeel mee dat weet hoe dat gaat ??
Gewoon delegeren !!
Zei mogen meekijken naar de facelift van je beertje, tsja dan staat er natuurlijk wel wat tegenover...:D
Wel werkse nog, over een 2 uurtjes is t middernacht ... dan meteen doorrijden en daar voor de deur met draaiende motor een tukkie doen...:pieker::pardon:
 

peterhuppertz

Forumguru
Wat ik me afvraag bij dat nieuwe gadget: hoe goed blijft dat zichtbaar als de zon er via het zijraam vol op schijnt? Bij analoge klokken is dat altijd wel te zien, maar 'tv-kijken' terwijl de zon op de tv schijnt, wil nog wel eens tegenvallen.
Ik denk dat de vraag "hoe goed kun je je maxidot display aflezen als de zon er via het zijraam vol opschijnt?" in deze relevant is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan