Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@Kurtje, een andere diffuser is er niet, dus dat is geen optie. Als ze iets verder naar binnen staan is het al goed. Bij jou zie je overigens ook nog een stukje van het pijpje vanaf de zijkant ;)
 
D

Deleted member 24009

Proficiat met de, in mijn ogen, zeer fraaie metamorfose met die wrapping zo! Mooi om te zien dat iemand bereid is zoveel tijd, geld en "liefde" in een auto te stoppen met maar 1 doel: de voor die persoon perfecte auto creëren. En over smaak valt niet te twisten....
 

koreaan

Forumguru
Ik vond de Bentley velgen mooi staan!

Volgens mij ben ik de enige:)
De huidige lijken wel op wielen die ik onder de blauwe bakkes had. Misschien antraciet coaten?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kurtje

Forumguru
@Kurtje, een andere diffuser is er niet, dus dat is geen optie. Als ze iets verder naar binnen staan is het al goed. Bij jou zie je overigens ook nog een stukje van het pijpje vanaf de zijkant ;)

Oh is wel zonde inderdaad...

Ja als je de foto maakt zoals deze van bijna tegen de grond en schuin erachter wel :)
Eenmaal gewoon opzij niet meer.

Nu ik zou ook graag nog de Rieger diffuser willen hebben, die is net nog wat breder aan de zijkant waardoor je de uitlaat langs opzij bijna niet meer ziet. Meer RS6 stijl dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nu ik zou ook graag nog de Rieger diffuser willen hebben, die is net nog wat breder aan de zijkant waardoor je de uitlaat langs opzij bijna niet meer ziet. Meer RS6 stijl dan.
Voor de sportieve(re) auto’s, waar ook die van jou toe behoort zijn zulke kits wel leverbaar. Voor een Superb of een Kodiaq is er eigenlijk hoegenaamd niets te koop helaas.
 

H@RM

Senior Member
Klinkt inderdaad wel als een reactie van iemand die zeker is van zijn zaak

Ben benieuwd naar de bevindingen. Hoogst waarschijnlijk heb je al een vele 100.000 kilometers positieve ervaring in de vrachtwagenbanden. Maar max. 100 km/h lijkt mij toch iets anders dan 200+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan