Kodiaq ramen tinten

CDK

Forumguru
Ziet er goed uit @Edwinbak :thumbsup:
De mijne staat nu bij LRS in Hendrik Ido Ambacht, morgen krijgt mijn beertje ook een zonnebrilletje op :)
 

CDK

Forumguru
@robpet, voor een Kodiaq rondom alle ramen inclusief de voorruit moet je op €525,- rekenen en zonder de voorruit ongeveer €350,-
 

s-line

Forumguru
Zonnebril heb je wel nodig in Nederland als ik de weersvoorspelling zo bekijk!:nailbiting: Ik blijf nog maar ff lekker aan de Cote d' azur..:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

YDH

Lid
thnks allen voor de foto's! bij mij kon sunset kon nog doorgestreept worden enis tinten achteraf geen probleem. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

YDH

Lid
@Corné de Kluijver : ik kreeg zojuist een prijs terug vanuit dealer voor tinten ramen:

Tinten vanaf B- stijl naar achteren: €500
Voorportierruiten: €220
Voorruit: €260
Dit maakt het een totale kostenpost van: €980

Vind ik nogal....

Waar ik bij jou @Corné de Kluijver benieuwd naar ben: Is de opgaaf zoals jij 'm noemt (550) incl. het opnieuw kalibreren camera lane-assist?

@Edwinbak : waar heb jij laten tinten en wat je moest je afrekenen?


Hoor het graag!
 

CDK

Forumguru
@YDH, dat moet je niet via de dealer doen dan, veel te duur!!
Wil je de voorruit ook doen? Ziet er niet uit als je voorruitverwarming hebt, dus dan niet doen :nailbiting: als je de voorruit niet doet dan heb je ook niets te maken met camerakalibratie. Bij een Carglass achtige toko kunnen ze voor een paar tientjes de camera kalibreren.
Ik heb de voorruit niet gedaan vanwege m’n voorruitverwarming ;)
 

YDH

Lid
@Corné de Kluijver dat was idd mijn volgende vraag... ''en de voorruitverwarming dan'' .... maar je bent me voor..
Ik heb een mailtje terug gestuurd naar de dealer met de prijzen van hier.. benieuwd naar diens reactie.,.,.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan